Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Ανοίγει στην Αθήνα το σούπερ μάρκετ των παραγωγών

Εμπορικό κέντρο, τύπου Mall, έκτασης 3.000 τ.μ, όπου οι παραγωγοί θα διαθέτουν χωρίς μεσάζοντες τα προϊόντα τους στο κοινό ετοιμάζεται να ανοίξει στην Αθήνα, σύμφωνα με το «Έθνος.


Ο χώρος, ο οποίος βρίσκεται στην οδό Λένορμαν, θα φιλοξενεί εκτός από τα περίπτερα των παραγωγών, δύο θεματικά εστιατόρια και καθημερινές εκδηλώσεις με ομιλίες για τη μεσογειακή διατροφή, συμβουλές για την επιλογή σωστού λαδιού ή μελιού και οδηγίες για την παρασκευή καλλυντικών από φυσικά προϊόντα στο σπίτι.

Το εγχείρημα με το όνομα Ελληνική Τροφοσοφία βρίσκεται σε προκαταρκτικό στάδιο και το εμπορικό κέντρο αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του τον ερχόμενο Σεπτέμβριο απέναντι από το παλιό καπνεργοστάσιο. Στόχος είναι να προσελκύσει 60-70 παραγωγούς, γεγονός εφικτό από την ανταπόκριση που φαίνεται ήδη να υπάρχει.

Αφορμή στάθηκε το λεγόμενο κίνημα της πατάτας που γνώρισε μεγάλη άνθηση το προηγούμενο χρονικό διάστημα αναδεικνύοντας τις ανάγκες των καταναλωτών για ποιοτικά και φτηνά εγχώρια προϊόντα.

Φρούτα, λαχανικά, ελαιόλαδο, μέλι, ζυμαρικά, τσίπουρο, γλυκά του κουταλιού, αλλαντικά, λουκούμια ακόμη και σαπούνι θα πωλούνται στο νέο εμπορικό κέντρο, το οποίο δεν θα διαθέτει μαγαζιά αλλά περίπτερα και πάγκους.

«Η Ελληνική Τροφοσοφία θα μοιάζει με μεγάλο σούπερ μάρκετ και θα λειτουργεί καθημερινά, ώρες καταστημάτων», εξηγεί στην εφημερίδα ο κ. Γιώργος Κουβέλης, ιδιοκτήτης της εταιρείας Compassexpo, η οποία έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας το έργο αξιοποιώντας τη σημαντική της εμπειρία στη διοργάνωση εκθέσεων, με εξέχουσα αυτή του Μεσογειακού Ελαιολάδου, της Ελαιοτεχνία.

Οσοι παραγωγοί ενδιαφέρονται να στήσουν τον δικό τους πάγκο στο εμπορικό κέντρο, θα καταβάλλουν μηνιαίο ενοίκιο 700 ευρώ, ποσό στο οποίο περιλαμβάνονται οι υπηρεσίες καθαρισμού του κτιρίου αλλά και ένας υπάλληλος για τον δικό τους πάγκο. 

«Παρ' όλ΄ αυτά, ο ίδιος ο παραγωγός θα πρέπει να παρίσταται υποχρεωτικά τουλάχιστον μία φορά τον μήνα και θα προβάλλει με βίντεο ή φωτογραφίες τη διαδικασία παραγωγής των προϊόντων του, ώστε ο καταναλωτής να γνωρίζει τι αγοράζει», συμπληρώνει ο κ. Κουβέλης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου