Παρασκευή, 1 Ιουλίου 2011

Γερμανική διαφήμιση επαναφέρει τη... δραχμή!

Σε γκάφα ολκής; υπέπεσε μία από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων (Sixt) η η οποία έσπευσε να επαναφέρει τη δραχμή σε διαφημιστική της καταχώρηση. Μπαίνοντας κανείς στην γερμανική ιστοσελίδα της παραπάνω εταιρείας  sixt.de θα δει εντός πλαισίου ένα αυτοκίνητο μπροστά στην Ακρόπολη και από κάτω την λεζάντα:


"Αγαπητοί Έλληνες, η SIXT δέχεται και πάλι δραχμές" και παρακάτω "Η BMW Cabrio από 26.900 Δρχ/ημέρα".

Πρόκειται πιθανότατα για γκάφα... ευρείας κλίμακας αν αναλογιστεί κανείς ότι η ίδια καταχώρηση δημοσιεύθηκε και στην ...
έντυπη έκδοση της Welt.

 Η Ελληνική Πρεσβεία στο Βερολίνο ήδη προέβη στις αναγκαίες ενέργειες προς τη γερμανική πλευρά αναφορικά με διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας. Ετσι, ο Σύμβουλος Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική καμπάνια της Sixt με μία δηκτική δήλωση στην οποία τονίζει: "Πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ.
 Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους", καταλήγει η ανακοίνωση.

ethnos.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου