Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

«Ναι» και ανεξαρτητοποίηση από την Έλσα Παπαδημητρίου

Επιβεβαίωσε η Έλσα Παπαδημητρίου τις πληροφορίες που την ήθελαν να ψηφίζει θετικά για τα νέα μέτρα, σε αντίθεση με την κομματική γραμμή της ΝΔ. Ταυτόχρονα, η βουλευτής Αργολίδας έσπευσε να προλάβει τις εξελίξεις και ανακοίνωσε ότι ανεξαρτητοποιείται.
Κάποιοι εκτιμούν ότι η επόμενη κίνησή της θα είναι η συστράτευση με τη ΔΗ.ΣΥ., καλό όμως θα είναι να αναμένουμε καθώς η κ. Παπαδημητρίου άφησε σαφείς αιχμές για τη στάση της Ντόρας Μπακογιάννη στο μεσοπρόθεσμο.

«Το όχι δεν μπορεί να συνοδεύεται από το «ναι μεν, αλλά». Το «παρών» είναι πράξη Πόντιου Πιλάτου και το όχι υπό όρους δεν είναι στη λογική μου», είπε χαρακτηριστικά, με την κ. Μπακογιάννη να έχει δηλώσει νωρίτερα ότι θα ψηφίσει «παρών».


Επί της ουσίας της στάσης της, η βουλευτής τόνισε ότι «μία είναι η πατριωτική πράξη, η συναίνεση και η συνεργασία» και πρόσθεσε:


«Κατανοώ τα ερωτηματικά και τη δυσπιστία. Αλλά μου είναι αδιανόητο να δεχθώ ψευτοδιλήμματα. Το μεσοπρόθεσμο είναι μια λύση, καλή κακή ή κακίστη αλλά λύση, όπως με διαβεβαιώνουν όλες οι διεθνείς επαφές μου. Αν είχαμε εναλλακτική θα ακολουθούσα με σημαία, αλλά δεν τη βλέπω».


«Η 20χρονη σταθερή πορεία μου με υποχρεώνει να μην εθελοτυφλώ ή στρουθοκαμηλίζω», πρόσθεσε και κατέληξε:

«Ναι λοιπόν, κι εύχομαι φίλοι της κυβέρνησης να μην με απογοητεύσετε. Θα ξεπεράσω τις μικρές μου δυνατότητες και δυσκολίες ως ανεξάρτητη και μόνο βουλευτής. Είναι η πιο πολύτιμη απόφαση και πρόκληση της πολιτικής μου ζωής».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου