Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ κ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ SPRIDER STORES & ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ


Το τελευταίο χρονικό διάστημα κυκλοφόρησαν διάφορα δημοσιεύματα που φέρουν εμένα και την οικογένειά μου ως δήθεν εμπλεκομένους στην πυρκαγιά που έγινε  στις 13 Φεβρουαρίου 2012, στην έδρα και κύρια αποθήκη των Εταιρειών.

Τόσο η SPRIDER STORES Α.Ε. όσο και η ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ Α.Β.Ε.Ε. ως εισηγμένες στο Χρηματιστήριο Αθηνών ελέγχονται από διάφορους οργανισμούς και φορείς και άρα είναι απαραίτητο τα μέλη του Διοικητικού τους Συμβουλίου να μην εμπλέκονται με οποιονδήποτε τρόπο σε διαδικασίες που μπορεί να βλάψουν τις Εταιρίες.
Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω δεδομένα, καθώς και με την πραγματική ανάγκη να ασχολούμαι καθημερινά για την άμεση επίλυση του θέματος της πυρκαγιάς, ώστε οι Εταιρίες να εισπράξουν το συντομότερο δυνατόν την ασφαλιστική αποζημίωση, είμαι υποχρεωμένος να αποχωρήσω από το Διοικητικό τους Συμβούλιο, ενώ την θέση μου και τα καθήκοντά μου θα λάβει ο σημερινός μας Διευθύνων Σύμβουλος.
Θα επιστρέψω στο Διοικητικό Συμβούλιο των Εταιριών αμέσως μετά την είσπραξη της ασφαλιστικής αποζημιώσεως από τις Εταιρίες μας.

Με τιμή,

Αθανάσιος Χατζηιωάννου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου