Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Γράμμα στον Άι Βασίλη από την Αθήνα

Μιας που έρχονται Χριστούγεννα, αν η Αθήνα μπορούσε, θα ζητούσε από τον Άι Βασίλη για δώρο ένα δήμαρχο. Έναν κανονικό δήμαρχο όμως. Το γράμμα ίσως να ήταν κάπως έτσι:
«Αγαπημένε μου Άι Βασίλη,
όπως ξέρεις είμαι από τα καλύτερα παιδάκια. Τόσα χρόνια με ταλαιπωρούν, με κακομεταχειρίζονται, με αδικούν, με βρωμίζουν, με κακολογούν και εγώ λέξη δε λέω. Όμως μετά από τόσα χρόνια θέλω και εγώ να σου ζητήσω ένα δώρο, κι ας μου το φέρεις με λίγη καθυστέρηση, αφού ξέρω είναι δύσκολο να το βρεις ή να το φτιάξεις.

Για το 2014 λοιπόν Άγιε μου Βασίλη θέλω να μου φέρεις ένα δήμαρχο. Έναν κανονικό δήμαρχο όμως. Που να άρχει της πόλης και όχι των συμφερόντων. Που να νοιάζεται για μένα και για τους πολίτες μου και όχι για την τσέπη, το κόμμα, την φήμη του. Θέλω ένα δήμαρχο που να γυρίζει στις γειτονιές μου όχι για να τον βγάλουν φωτογραφίες, αλλά για να δίνει λύσεις αλλά και κουράγιο στους συνδημότες του.
Θα ήθελα να είναι τεχνοκράτης, αλλά όχι υπάλληλος. Να ξέρει από διαδικασίες αλλά να μη γίνεται υπηρέτης τους. Ναι, να έχει και όραμα -όχι στις φωτογραφίες, στην πραγματικότητα. Και νομίζω θα μου άρεσε να μη συμβιβάζεται εύκολα. Όχι να είναι κανένας επαναστάτης της φακής -αυτούς ποτέ δε τους συμπάθησα. Να είναι όμως διεκδικητικός.
Ξέρω ότι είναι δύσκολο να βρεις τέτοιο δώρο Άγιέ μου. Τα φρέσκα υλικά είναι δυσεύρετα στις μέρες μας. Τα μπαγιάτικα πάλι με πειράζουν στο στομάχι. Αλλά εσύ που φέρνεις δώρα σε όλα τα παιδιά του κόσμου, είμαι σίγουρη, κάτι θα βρεις και για μένα -και ας το φέρεις κοντά στο Πάσχα, μπορώ να περιμένω.
Σε ευχαριστώ,
Η Αθήνα σου».
Γρηγόρης Λέων
Ιατροδικαστής- Σύμβουλος 7ης Δ.Κ. Δήμου Αθηναίων

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου