Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Ελεύθερος με εγγύηση ο Γιάννος Παπαντωνίου


giannos
Eλεύθερος με εγγύηση 50.000 ευρώ αφέθηκε ο Γιάννος Παπαντωνίου, ο οποίος απολογήθηκε ενώπιον του ανακριτή εισαγγελέα.
Ελεύθερη αφέθηκε επίσης, με εγγύηση 20.000 και η σύζυγος του πρώην υπουργού, Σταυρούλα Κουράκου.

Σύμφωνα με την κατηγορία ο Γ. Παπαντωνίου εμφανίζεται να μην έχει συμπεριλάβει ι στη δήλωση περιουσιακής κατάστασης του 2008 τις τραπεζικές καταθέσεις της συζύγου του, ύψους 2,2 εκατομμυρίων δολαρίων που εντοπίστηκαν στη λίστα Λαγκάρντ.
Η κατηγορία που αντιμετωπίζουν είναι σε βαθμό πλημμελήματος καθώς ο νόμος που διώκει σε κακούργημα την παράλειψη δήλωσης περιουσιακών στοιχείων αυστηροποιήθηκε το 2010 ενώ το συγκεκριμένο αδίκημα φέρεται να τελέσθηκε το 2008.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρώην Υπουργός με υπόμνημά του στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής που έστειλε το φάκελο στη δικαιοσύνη είχε υποστηρίξει μεταξύ άλλων ότι: «Είναι γεγονός ότι η σύζυγός μου, Σταυρούλα Κουράκου, διατηρούσε λογαριασμό στην Ελβετική τράπεζα HSBC στην Γενεύη.
Ο συγκεκριμένος λογαριασμός ανοίχτηκε εν αγνοία μου και τα χρήματα που κατατέθηκαν σε αυτόν αποτελούν ουσιαστικά χρήματα της συζύγου μου και του τέως συζύγου της Θεόδωρου Ουσταμπασίδη.
Σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν δικά μου χρήματα και εξ όσων έχω πληροφορηθεί στον συγκεκριμένο λογαριασμό κατατέθηκαν το έτος 2000 συγκεκριμένα ποσά (συνολικά τρεις καταθέσεις) και μέχρι το κλείσιμο αυτού δεν υπήρξε ουδεμία άλλη κατάθεση. Τα χρήματα αυτά κατατέθηκαν ως διαπίστευμα για τις σπουδές και την αποκατάσταση των δύο υιών του Αλέξανδρου και Στέφανου-Σωτηρίου Ουσταμπασίδη».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου