Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

N. Δραγούμη: Η απάντηση του αντιπρύτανη για το ακριβό δώρο στην ηθοποιό!


Μετά το δημοσίευμα του “Πρώτου Θέματος” και την αναταραχή που δημιουργήθηκε στην πανεπιστημιακή κοινότητα, ο αντιπρύτανης του ΑΠΘ έδωσε τη δική του απάντηση για το ακριβό δώρο (i phone) που φέρεται να έκανε στην ηθοποιό Ναταλία Δραγούμη...

Αγαπητά Μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας,
 
με αφορμή πρόσφατα συκοφαντικά δημοσιεύματα θεωρώ υποχρέωσή μου να αποκαταστήσω την αλήθεια, προκειμένου η πανεπιστημιακή κοινότητα που με εξέλεξε και με τίμησε με την εμπιστοσύνη της να λάβει γνώση των πραγματικών περιστατικών. Είναι αυτονόητο ότι έναντι των συντακτών του δημοσιεύματος (όπως και αυτών που το αναπαρήγαγαν) και των εκ του νόμου υπευθύνων θα εξαντλήσω όλα τα ένδικα βοηθήματα...
 
Προς αποκατάσταση της αλήθειας σημειώνω τα παρακάτω:
 
1. Ο Γ. Δημητριάδης, την περίοδο των παραστάσεων της κ. Ναταλίας Δραγούμη στη Θεσσαλονίκη, μεσολάβησε για να τη συναντήσω, ώστε να συζητήσω μαζί της για:
 
α) την πιθανότητα παρουσίασης αφιλοκερδώς του αγωνιστικού μονοθέσιου της ομάδας φοιτητών του ΑΠΘ “Aristotle Racing Team, ART12” σε εκπομπή της στον ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό SKAI, και
 
β) την πιθανότητα να διδάξει στο Τμήμα Κινηματογράφου του ΑΠΘ, του οποίου είμαι Πρόεδρος. Στη συνάντηση την ενημέρωσα ότι δεν πληροί τις σχετικές προϋποθέσεις και δεν είναι δυνατό να διδάξει στο Τμήμα, αλλά εκδήλωσα σημαντικό ενδιαφέρον για την παρουσίαση του έργου του Πανεπιστημίου στην εκπομπή της. Ο Γ. Δημητριάδης πρότεινε στο πλαίσιο των δημοσίων σχέσεων του καταστήματος να δοθεί ένα iphone στην κ. Ν. Δραγούμη για την πρωτοβουλία της να προωθήσει το αγωνιστικό μονοθέσιο αυτοκίνητο του ΑΠΘ στην τηλεοπτική εκπομπή της. Εγώ επιφυλάχθηκα ιδίως για το χρόνο υλοποίησης της δωρεάς πριν την ολοκλήρωση της προβολής της εκπομπής. Στη συνέχεια, εν αγνοία μου και χωρίς την έγγραφη έγκρισή μου, σε αντίθεση με την απαιτούμενη διαδικασία, χωρίς δηλαδή υπηρεσιακό σημείωμά μου προς την ΕΑΔΠ-ΑΠΘ, απεστάλη από τον Γ. Δημητριάδη στην κ. Ν. Δραγούμη το κινητό τηλέφωνο στις 27/3/2012. Κατά τη διαδικασία απόδοσης του τιμολογίου, ζητήθηκε από το Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΑΔΠ-ΑΠΘ η επιβεβαίωση της συναλλαγής. Απαντώντας στο ανωτέρω αίτημα, στις 5/6/2012, αρνήθηκα την πληρωμή και ζήτησα να διερευνηθεί το καθεστώς πώλησής του. Μέχρι σήμερα το τιμολόγιο αυτό δεν έχει χρεωθεί σε κανένα λογαριασμό του πανεπιστημίου, ούτε βεβαίως στις λειτουργικές δαπάνες, όπως αναληθώς αποδίδει το δημοσίευμα. Το τιμολόγιο παρέμεινε ανεξόφλητο, γιατί δε δόθηκε ποτέ εντολή έκδοσής του.
 
Ο ίδιος ο Γ. Δημητριάδης, εκτός από το κινητό τηλέφωνο και ενεργώντας αυτοβούλως, δώρησε στην κ. Ν. Δραγούμη, χρεώνοντας το Λογότυπο ΑΠΘ, σειρά κοσμημάτων του καταστήματος αξίας οκτακοσίων ευρώ, τα οποία και καλέσαμε με εξώδικη δήλωση που επιδόθηκε στον Γ. Δημητριάδη στις 9/7/2012 να εξοφλήσει.
 
2. Με έγγραφό μου στις 15/3/2012 ζήτησα από την ΕΑΔΠ-ΑΠΘ να προγραμματίσει την αποστολή μιας τηλεόρασης και ενός dvd player για τις ανάγκες της Πανεπιστημιακής Κατασκήνωσης της Καλάνδρας. Την Παρασκευή 6/4/2012 και ενώ βρισκόμουν σε επαγγελματικό ταξίδι εκτός Θεσσαλονίκης, ο Γ. Δημητριάδης παρέδωσε χωρίς την εντολή μου τα δύο αυτά προϊόντα στην οικία μου. Εφόσον κανένας δεν είχε ενημερώσει την οικογένειά μου, αρνήθηκαν να υπογράψουν την παραλαβή τους στο σχετικό δελτίο αποστολής και με ειδοποίησαν αφήνοντας άθικτη τη συσκευασία. Για την ολοκλήρωση της συναλλαγής στη θέση του παραλαβόντος υπέγραψε ο ίδιος ο Γ. Δημητριάδης. Αμέσως μετά την επιστροφή μου, τη Δευτέρα 9/4/2012, ζήτησα με σχετικό έγγραφο τη μεταφορά των ως άνω προϊόντων στην Πανεπιστημιακή Κατασκήνωση και επέπληξα προφορικώς τον Γ. Δημητριάδη. Στις 2/5/2012 τα παραπάνω είδη παραλαμβάνονται συσκευασμένα (δίχως ποτέ να έχουν ανοιγεί) από το σπίτι μου και μεταφέρονται στην Πανεπιστημιακή Κατασκήνωση Καλάνδρας, όπου και χρησιμοποιούνται...
Από τα παραπάνω είναι προφανές ότι ο Γ. Δημητριάδης, υποψιαζόμενος ότι είχα ενημερωθεί για τις καταγγελίες για χρηματισμό του, προσπάθησε να με παγιδεύσει, προκειμένου να διαπραγματευθεί την παραμονή του στη θέση του.
 
Αγαπητά μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας,
 
τα δύο τελευταία χρόνια είναι γνωστά σε όλους τα αποτελέσματα της θητείας μου στη διαχείριση των πόρων του Ιδρύματος. Είναι προφανές ότι η χρηστή διαχείριση των οικονομικών και η ταυτόχρονη προάσπιση των παροχών του πανεπιστημίου για όλα τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας έχουν προκαλέσει τη δυσαρέσκεια διάφορων υπόγειων μηχανισμών. Αποτέλεσμα ήταν η διάρρηξη της οικείας μου τον Αύγουστο του 2011, η σωρεία απειλητικών τηλεφωνημάτων κατά τη διάρκεια του Φθινοπώρου του 2011 και ο εμπρησμός του αυτοκινήτου μου στις 9/5/2012. Με δημοσίευμα σκανδαλοθηρικού χαρακτήρα σε κυριακάτικο φύλλο εφημερίδας, πρώτης σε κυκλοφορία, και δίχως να διασταυρώνεται η βασιμότητα των καταγγελιών, επιχειρείται να πληγεί η δημόσια εικόνα και αξιοπιστία μου, την οποία μπορώ να υπερασπιστώ προβάλλοντας μόνο το έργο μου και προσφεύγοντας στην ελληνική δικαιοσύνη.
 
Με εκτίμηση,
Ο Αντιπρύτανης Οικονομικού Προγραμματισμού
και Ανάπτυξης
 
Καθηγητής Ι.Δ. Παντής

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου