Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Η συνέντευξη του Άκη


Αναγκαία για να υπάρξει όλη η αλήθεια, χαρακτηρίζει ο Άκης Τσοχατζόπουλος, σε συνέντευξή του στον ALPHA, την αίτησή του στον ανακριτή να καταθέσουν όλα τα μέλη του ΚΥΣΕΑ, που συνυπέγραφαν τα εξοπλιστικά προγράμματα.

 Ο Άκης Τσοχατζόπουλος, μιλώντας μέσα από τις φυλακές, αναφέρει ότι ΠΑΣΟΚ και ΝΔ τα έκαναν πλακάκια , σε μία προσπάθεια να εξαφανίσουν για την υπόθεση των υποβρυχίων τις ευθύνες όλων των υπόλοιπων υπουργών και να περιορίσουν τον έλεγχο αποκλειστικά στον ίδιο.


"Δεν έχω σχέση με τις off shore και τις μίζες"

Ο πρώην υπουργός επισημαίνει ότι δεν έχει σχέση με τις μίζες. "Δεν επιτρέπω όλοι αυτοί οι κύριοι να επιχειρήσουν να φορτώσουν τις λεγόμενες μίζες όπου τις βρήκαν και όπου υπάρχουν", λέει και προσθέτει : "Εμένα με αφορά οιαδήποτε μίζα".
Σε ότι αφορά τις σχέσεις τους με τις off shore, ο ίδιος επιμένει ότι δεν έχει καμία σχέση: "Όλες αυτές οι εταιρείες που επιχειρήθηκε να μου φορτωθούν πιεστικότατα από την αρχή, δεν έχουν καμία σχέση με εμένα".

Ο πρώην υπουργός αναφέρεται και στον στενό του συνεργάτη, Γιάννη Σμπώκο, πρώην γγ της Διεύθυνσης Εξοπλισμών, με τον οποίο όπως λέει οι σχέσεις τους είναι "νορμάλ". "Τον τελευταίο καιρό δεν είχαμε καμία ιδιαίτερη σχέση και επικοινωνία ", τονίζει ο Άκης Τσοχατζόπουλος. Μάλιστα αμφισβητεί αν υπάρχει κείμενο στο οποίο ζητά από έναν "Γιάννη" να του επιστρέψει 1 εκατ. ευρώ.

Επίσης, για ακόμα μία φορά διαμαρτύρεται για τη σύλληψη της συζύγου του. "Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κρατείται άλλο στην φυλακή", υπογραμμίζει. "Εδώ έφτασε ανακριτής να απειλήσει τη γυναίκα μου και να της πει: 'κυρία μου εδώ πέρα εσείς είστε κατηγορούμενη και εγώ είμαι αυτός που θα σας πάρω το σπίτι σας γιατί έτσι πρέπει να γίνει'΄", συμπληρώνει ο πρώην υπουργός.

Τέλος, ο Άκης Τσοχατζόπουλος, ερωτηθείς για τις συνθήκες της κράτησής του, ομολογεί ότι δεν είχε επισκεφθεί ποτέ στη ζωή του τις φυλακές. "Μια και φρόντισαν οι άσπονδοι φίλοι να μου εξασφαλίσουν αυτή τη διαμονή είμαι διατεθειμένος την εμπειρία να την αξιοποιήσω, να μάθω τι γίνεται παντού και να μιλώ", λέει και καταλήγει: "Να κάνω σαφές ότι οι άνθρωποι εδώ μέσα υποφέρουν".

Δείτε τα βίντεο από τον ALPHA



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου