Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Πλεύρης: Ζω ως δικηγόρος, όσο δεν είμαι βουλευτής

Adonis-Georgiadis-Thanos-Plevris
Δίπλα στον Άδωνη Γεωργιάδη ως άμισθος σύμβουλος του Υπουργού Υγείας βρίσκεται πλέον ο Θάνος Πλεύρης, και με δηλώσεις του στο ραδιόφωνο του “Alpha 9.89″ έδωσε ένα στίγμα των σκέψεών του.

“Με τον Άδωνη Γεωργιάδη υπάρχει μια πολύ στενή σχέση. Η θέση που πήρα είναι άμισθη, ενώ δεν έχει και καμία διοικητική δομή στο οργανόγραμμα του υπουργείου.
Στις επαφές με την τρόικα, βοήθησα στο νομικό κομμάτι.
Έχω επιλέξει να μην έχω καμία εμπλοκή με τη διοίκηση.
Αυτό το διάστημα που δεν είμαι βουλευτής, βγαίνω στα κανάλια, υποστηρίζω τις θέσεις μου και ζω ως δικηγόρος.
Ο ρόλος μου είναι περισσότερο εκείνος του τεχνοκράτη, παραμένοντας πάντα πολιτικό πρόσωπο”, σημείωσε μεταξύ άλλων με τη συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του “Alpha 9.89″ o Θάνος Πλεύρης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου