Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Ορθούλα Παπαδάκου: "Έχω κάνει δύο φορές πλαστική στήθους"


“Δεν ντρέπομαι να πω, ότι αν κάτι με ενοχλήσει, θα το διορθώσω. Έχω κάνει στο παρελθόν πλαστική στήθους, δύο φορές, πριν από το Survivor, τo 2002, και μετά. Έχω κάνει και botox. Πιστέυω ότι μας κάνει να νιώθουμε καλά, πρέπει να το διορθώνουμε”, δήλωσε η Ορθούλα Παπαδάκου, σε συνέντευξή της στο περιοδικό 'ΟΚ”.  
Η Ορθούλα αποκάλυψε ακόμη, ότι έχει φτάσει ένα βήμα πριν από το γάμο, όμως την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή, ο γαμπρός “το έσκασε”.

“Η σχέση είχε συμπληρώσει ενάμισι χρόνο, θα παντρευόμασταν με πολιτικό γάμο, στον Καναδά. Ήταν όλα έτοιμα. Αλλά κοντά στα Χριστούγεννα, εξαφανίστηκε, χωρίς να μου πει τον λόγο. Μέχρι σήμερα, δεν έχω μάθει νέα του. Με είχε πειράξει πολύ. Για δύο μήνες δεν ήξερα τι μου γινόταν”, είπε.

Η ίδια είπε ακόμη, πως αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που πλησίασε στο αν παντρευτεί. “Με τον πρώτο υποψήφιο γαμπρό ήμαστε μαζί ενάμισι χρόνο. Είχε ζητήσει προίκα. Μόλις το άκουσα αυτό, χωρίσαμε”, δήλωσε.

Θέλω πολύ να παντρευτώ και να κάνω οικογένεια. Έχω φτάσει δύο φορές κοντά σε γάμο. Η πρώτη φορά ήταν στα είκοσί μου και η δεύτερη στα τριάντα. Ελπίζω στα σαράντα πια να γίνει”.
“Αυτήν την περίοδο υπάρχει κάποιος στην ζωή μου, αλλά δεν θα τον δείτε πουθενά. Τον αγαπάω τρελά, τον λατρεύω. Και μπορεί να είναι μακριά, αλλά το αισθάνεται όταν δεν είμαι καλά. Και να μην τον παντρευτώ, υπάρχει τόσο έντονα στην ζωή μου, που δεν θα τον αφήσω ποτέ.

Αν με ρωτούσες αν θα ήθελα να κάνω το παιδί του, θα σου απαντούσα ναι. Με έχει στηρίξει πολύ. Μαζί μπορούμε να είμαστε και παιδιά και φίλοι και εραστές. Είναι στην ζωή μου δέκα χρόνια, αλλά τα τελευταία τρία χρόνια είναι αλλιώτικο το δέσιμό μας
”, είπε.