Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Ψωμιάδης: H ψυχή μου έχει φύγει από τη ΝΔ

«Εδώ και πέντε χρόνια η ψυχή μου έχει φύγει από τη ΝΔ. Είπα στο Σαμαρά είμαι ασθενής, γιατί με εξαπατήσατε. Επικοινωνία έχω μόνο με τη δικαιοσύνη, μπαινοβγαίνω στα δικαστήρια για μια ζημιά 185 ευρώ που έκανα στο ελληνικό δημόσιο. 

Την πικρία του για τη σημερινή κατάσταση της χώρας εξέφρασε σήμερα το πρωί ο τέως περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης, ο οποίος δήλωσε αγανακτισμένος ακόμη και με τη στάση που κρατά ο ελληνικός λαός και δε βγαίνει όσο θα πρεπε όπως είπε στους δρόμους.

Αναφερόμενος στη σχέση του με τη Νέα Δημοκρατία, ο κος Ψωμιάδης τόνισε πως η μόνη επικοινωνία που έχει τελευταία είναι με τη δικαιοσύνη, αφού όπως παραδέχτηκε τελευταία είναι στόχος του ΣΔΟΕ αλλά και των μυστικών υπηρεσιών.

«Εδώ και πέντε χρόνια η ψυχή μου έχει φύγει από τη ΝΔ. Είπα στο Σαμαρά είμαι ασθενής , γιατί με εξαπατήσατε.Επικοινωνία έχω μόνο με τη δικαιοσύνη , μπαινοβγαίνω στα δικαστήρια για μια ζημιά 185 ευρώ που έκανα στο ελληνικό δημόσιο. Είμαστε μπανανία. Μάλιστα εκτός από ελέγχους, δέχομαι και απειλές για τη ζωή μου αλλιώς θα ήμουν κάθε μέρα στα κανάλια» είπε χαρακτηριστικά.

Ο κος Ψωμιάδης επανέλαβε για ακόμη μια φορά πως ο ίδιος «δεν είναι πολιτικός αλλά ένας στρατιώτης», ενώ αναφέρθηκε και στο «φαινόμενο» της Χρυσής Αυγής.

«Με τσαμπουκάδες και με διώξεις δεν πολεμιέται η Χρυσή Αυγή . Η αντιμετώπιση της είναι πολύ εύκολη υπόθεση πολιτικά, Δυστυχώς γίνονται λάθος χειρισμοί» τόνισε, αφήνοντας αιχμές για τις μελλοντικές του κινήσεις !

«Κόμματα υπάρχουν πολλά, πατρίδα όμως μόνο μία, ο Ψωμιάδης είναι απρόβλεπτος .Μη βιάζεστε» είπε.

Ο κος Ψωμιάδης μίλησε και για τον επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ, δηλώνοντας μάλιστα ικανοποιημένος από τη στάση του κυρίου Τσίπρα.

«Σε πάρα πολλά με καλύπτει ο Τσίπρας, όχι αυτοί που κρύβονται από πίσω» τόνισε.

Τέλος, ο κος Ψωμιάδης αναφέρθηκε και στον πρώην πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή, εκτιμώντας ότι πρώην πρόεδρος της ΝΔ θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην πολιτική σκηνή του τόπου στο μέλλον.

«Το κεφάλαιο Καραμανλής δεν έκλεισε, αλλά δεν είναι ακόμη η ώρα» είπε.

Δείτε το Video: Pages/Politiki

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου