Ξεχώρισε για τα τραγούδια του και τη μουσική σε πολλά εξ αυτών. Από μικρός άρχισε να παίζει πιάνο, όταν μάλιστα ήταν μόλις πέντε ετών. Από τότε και για δύο ακόμη χρόνια έδινε ρεσιτάλ ως αυτοδίδακτος. Στα έντεκά του έδωσε τυπικές κατατακτήριες εξετάσεις στο Ωδείο Αθηνών. Δυόμιση χρόνια αργότερα, έλαβε μέρος σε διεθνή διαγωνισμό πιάνου και κέρδισε το πρώτο βραβείο αλλά και υποτροφία ώστε να συνεχίσει τις σπουδές του στο Παρίσι.
Από τα δεκαεπτά του και για έντεκα ακόμη χρόνια εμφανιζόταν στη γαλλική πρωτεύουσα ως «ο Γάλλος πιανίστας Κορκολής, εθνικότητας ελληνικής…».
Παρακολούθησε σεμινάρια για διεύθυνση ορχήστρας, έκανε ενορχήστρωση με πολλούς γνωστούς δασκάλους.
Έγραψε μουσική για θεατρικές παραστάσεις και για τον κινηματογράφο. Κάποια στιγμή αποφάσισε όμως να αφήσει την κλασσική μουσική. Ήταν τότε που άρχισε τις ανεξάρτητες παραγωγές δίσκων ως συνθέτης και ενορχηστρωτής. Ακολούθησαν οι πρώτοι χρυσοί δίσκοι.
Ερχόταν συχνά στην Ελλάδα για προσωπικούς λόγους. Η πρώτη δουλειά στο ρόλο του ενορχηστρωτή ήταν στο δίσκο του Ανδρέα Μικρούτσικου και συγκεκριμένα στο «Χαμένο Νησί».
Η πρώτη του προσωπική ελληνική δισκογραφική δουλειά ήρθε το 1988 και είχε τίτλο «Λες κι είσαι νύχτα» σε συνεργασία με τον Παρασκευά Καρασούλο.
Τρία χρόνια αργότερα επέστρεψε στην Ελλάδα και αρχικά έκανε διαφημιστικά και μουσικά σήματα για τους νεοσύστατους ραδιοφωνικούς σταθμούς. Λίγο αργότερα ήρθε η δεύτερη προσωπική του δουλειά με τίτλο «Οι μέρες της φωτιάς». Από αυτή του τη δουλειά ξεχώρισε το ντουέτο με την Κωνσταντίνα με τίτλο «Στους πέντε ανέμους» και την ίδια χρονιά είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία «Τούνελ» μαζί με την ηθοποιό, Ελευθερία Βιδάκη.
Το 1993 συνέθεσε τη μουσική για την κινηματογραφική ταινία του Μιχάλη Κακογιάννη «Πάνω κάτω και πλαγίως» και έξι χρόνια αργότερα έγραψε τη μουσική για την ταινία της Όλγας Μαλέα «Η διακριτική γοητεία των αρσενικών».
Μέχρι το 1997 ασχολήθηκε με το ελληνικό ποπ τραγούδι ως συνθέτης και ερμηνευτής και το άνοιγμά του στην Ευρώπη ήρθε με τη συνεργασία του με τη Βίκυ Λέανδρος και τον Χοσέ Καρρέρας, οι οποίοι τραγουδούν το «Σκόνη και θρύψαλα», στο γκαλά του αλλά και σε μεγάλους χώρους συναυλιών στην Ευρώπη. Το 1997 συνεργάστηκε δισκογραφικά με την Μαρινέλλα και ένα χρόνο αργότερα επέστρεψε στην κλασσική μουσική με ρεσιτάλ πιάνου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και το Ηρώδειο καθώς και σε άλλες χώρες.
Εκτός των πολλών επιτυχιών του, συνέθεσε τη μουσική του ύμνου των Special Olympics.
Το 2003 εμφανίστηκε με την Ντούλτσε Πόντες στην Όπερα της Μπρατισλάβας στη Σλοβακία, αφού τους είχε επίσημα προσκαλέσει ο Πορτογάλος Πρόεδρος της Δημοκρατίας κατά τη διάρκεια της επίσημης επίσκεψης του εκεί. Ο Στέφανος Κορκολής παρασημοφορήθηκε από τον Σλοβάκο πρόεδρο της Δημοκρατίας μετά το τέλος της συναυλίας.
Τον Απρίλιο του 2004, σε τελετή που έγινε στην πρεσβευτική κατοικία στη Χάγη, έπαιξε πιάνο για τα μέλη της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής στο πλαίσιο της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας.
Τα λόγια είναι περιττά όταν μιλά κανείς για τον Στέφανο Κορκολή. Άλλωστε, έχει αποδείξει ποιος είναι.
Αυτή την περίοδο, όπως λέει χαρακτηριστικά στο newsbeast.gr, ετοιμάζει για τη συναυλία που θα δώσει στο Ηρώδειο. Η συναυλία έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα και θα είναι αφιερωμένη στο «Μαζί για το παιδί». «Έχουμε κάνει πολλές πρόβες και ελπίζουμε όλα να πάνε καλά. Θα τα καταφέρουμε. Άλλωστε, ο λόγος που γίνεται είναι πολύ σημαντικός», αναφέρει.
Εκτός αυτού, ο Στέφανος Κορκολής, έχει προγραμματίσει να αρχίσει μία περιοδεία σε όλη τη Ρωσία, η οποία, όπως υπολογίζει, θα διαρκέσει περισσότερο από ένα μήνα.
«Αρχίζω μία περιοδεία που θα γίνει σε όλη τη Ρωσία. Αυτή υπολογίζω να διαρκέσει περισσότερο από ενάμιση μήνα, στη συνέχεια έχω προγραμματίσει ένα ρεσιτάλ πιάνου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 3 Δεκεμβρίου. Στη συνέχεια ένα ακόμη στο Τόκιο και από εκεί και πέρα βλέπουμε», προσθέτει ο ερμηνευτής.
Ο Στέφανος Κορκολής έχει προγραμματίσει κάτι δισκογραφικά, αλλά όπως λέει, επειδή πλέον δεν υπάρχει δισκογραφία, δεν θα ήθελε να αναφερθεί ακόμη σε αυτό του το εγχείρημα. «Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι δεν θα είναι στα ελληνικά. Αυτό που σχεδιάζω είναι να κυκλοφορήσει στα αγγλικά, τα γαλλικά και τα ρωσικά. Είναι πολύ πιθανό να βγει μέσω του Διαδικτύου αλλά είναι πολύ νωρίς να μιλήσω ακόμη γι’ αυτά», λέει.
Ζει κυρίως στο εξωτερικό αλλά ποτέ δεν απαρνιέται την πατρίδα του. Πιστεύει στο ότι «η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της». Και γι’ αυτό υποστηρίζει ότι: «Πρέπει να αποτρέψουμε τους νέους από το να εγκαταλείπουν την Ελλάδα, δεν είναι δυνατόν να φεύγουν τόσοι άνθρωποι από την πατρίδα. Ελπίζουμε στους νέους και μόνο με πείσμα θα πάμε μπροστά», συμπληρώνει.
Ο Στέφανος Κορκολής, παρά τους δύσκολους καιρούς που περνά η χώρα μας, δεν θα έλεγε στους νέους να μην ασχοληθούν με τη μουσική. «Δεν μπορούμε να περιορίσουμε έναν άνθρωπο που έχει ταλέντο. Σ’ αυτούς τους καιρούς βέβαια είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα αλλά δεν πρέπει να υποχωρούμε εύκολα», λέει.
Υποστηρίζει πάντως ότι «υπάρχει μία περίεργη ησυχία. Και γι’ αυτό εμείς θα πρέπει να αντιδράσουμε». Και πλέον δεν έχει καθόλου ελεύθερο χρόνο να ασχοληθεί με πολλά πράγματα. «Είμαι σε διαρκή αναζήτηση. Ξέρετε, το χόμπι μου είναι η δουλειά μου. Για παράδειγμα, χθες ενώ ήμουν αρκετά κουρασμένος, έκατσα να γράψω τραγούδια κι αυτό με ξεκούρασε», καταλήγει.
Από τα δεκαεπτά του και για έντεκα ακόμη χρόνια εμφανιζόταν στη γαλλική πρωτεύουσα ως «ο Γάλλος πιανίστας Κορκολής, εθνικότητας ελληνικής…».
Παρακολούθησε σεμινάρια για διεύθυνση ορχήστρας, έκανε ενορχήστρωση με πολλούς γνωστούς δασκάλους.
Έγραψε μουσική για θεατρικές παραστάσεις και για τον κινηματογράφο. Κάποια στιγμή αποφάσισε όμως να αφήσει την κλασσική μουσική. Ήταν τότε που άρχισε τις ανεξάρτητες παραγωγές δίσκων ως συνθέτης και ενορχηστρωτής. Ακολούθησαν οι πρώτοι χρυσοί δίσκοι.
Ερχόταν συχνά στην Ελλάδα για προσωπικούς λόγους. Η πρώτη δουλειά στο ρόλο του ενορχηστρωτή ήταν στο δίσκο του Ανδρέα Μικρούτσικου και συγκεκριμένα στο «Χαμένο Νησί».
Η πρώτη του προσωπική ελληνική δισκογραφική δουλειά ήρθε το 1988 και είχε τίτλο «Λες κι είσαι νύχτα» σε συνεργασία με τον Παρασκευά Καρασούλο.
Τρία χρόνια αργότερα επέστρεψε στην Ελλάδα και αρχικά έκανε διαφημιστικά και μουσικά σήματα για τους νεοσύστατους ραδιοφωνικούς σταθμούς. Λίγο αργότερα ήρθε η δεύτερη προσωπική του δουλειά με τίτλο «Οι μέρες της φωτιάς». Από αυτή του τη δουλειά ξεχώρισε το ντουέτο με την Κωνσταντίνα με τίτλο «Στους πέντε ανέμους» και την ίδια χρονιά είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία «Τούνελ» μαζί με την ηθοποιό, Ελευθερία Βιδάκη.
Το 1993 συνέθεσε τη μουσική για την κινηματογραφική ταινία του Μιχάλη Κακογιάννη «Πάνω κάτω και πλαγίως» και έξι χρόνια αργότερα έγραψε τη μουσική για την ταινία της Όλγας Μαλέα «Η διακριτική γοητεία των αρσενικών».
Μέχρι το 1997 ασχολήθηκε με το ελληνικό ποπ τραγούδι ως συνθέτης και ερμηνευτής και το άνοιγμά του στην Ευρώπη ήρθε με τη συνεργασία του με τη Βίκυ Λέανδρος και τον Χοσέ Καρρέρας, οι οποίοι τραγουδούν το «Σκόνη και θρύψαλα», στο γκαλά του αλλά και σε μεγάλους χώρους συναυλιών στην Ευρώπη. Το 1997 συνεργάστηκε δισκογραφικά με την Μαρινέλλα και ένα χρόνο αργότερα επέστρεψε στην κλασσική μουσική με ρεσιτάλ πιάνου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και το Ηρώδειο καθώς και σε άλλες χώρες.
Εκτός των πολλών επιτυχιών του, συνέθεσε τη μουσική του ύμνου των Special Olympics.
Το 2003 εμφανίστηκε με την Ντούλτσε Πόντες στην Όπερα της Μπρατισλάβας στη Σλοβακία, αφού τους είχε επίσημα προσκαλέσει ο Πορτογάλος Πρόεδρος της Δημοκρατίας κατά τη διάρκεια της επίσημης επίσκεψης του εκεί. Ο Στέφανος Κορκολής παρασημοφορήθηκε από τον Σλοβάκο πρόεδρο της Δημοκρατίας μετά το τέλος της συναυλίας.
Τον Απρίλιο του 2004, σε τελετή που έγινε στην πρεσβευτική κατοικία στη Χάγη, έπαιξε πιάνο για τα μέλη της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής στο πλαίσιο της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας.
Τα λόγια είναι περιττά όταν μιλά κανείς για τον Στέφανο Κορκολή. Άλλωστε, έχει αποδείξει ποιος είναι.
Αυτή την περίοδο, όπως λέει χαρακτηριστικά στο newsbeast.gr, ετοιμάζει για τη συναυλία που θα δώσει στο Ηρώδειο. Η συναυλία έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα και θα είναι αφιερωμένη στο «Μαζί για το παιδί». «Έχουμε κάνει πολλές πρόβες και ελπίζουμε όλα να πάνε καλά. Θα τα καταφέρουμε. Άλλωστε, ο λόγος που γίνεται είναι πολύ σημαντικός», αναφέρει.
Εκτός αυτού, ο Στέφανος Κορκολής, έχει προγραμματίσει να αρχίσει μία περιοδεία σε όλη τη Ρωσία, η οποία, όπως υπολογίζει, θα διαρκέσει περισσότερο από ένα μήνα.
«Αρχίζω μία περιοδεία που θα γίνει σε όλη τη Ρωσία. Αυτή υπολογίζω να διαρκέσει περισσότερο από ενάμιση μήνα, στη συνέχεια έχω προγραμματίσει ένα ρεσιτάλ πιάνου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 3 Δεκεμβρίου. Στη συνέχεια ένα ακόμη στο Τόκιο και από εκεί και πέρα βλέπουμε», προσθέτει ο ερμηνευτής.
Ο Στέφανος Κορκολής έχει προγραμματίσει κάτι δισκογραφικά, αλλά όπως λέει, επειδή πλέον δεν υπάρχει δισκογραφία, δεν θα ήθελε να αναφερθεί ακόμη σε αυτό του το εγχείρημα. «Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι δεν θα είναι στα ελληνικά. Αυτό που σχεδιάζω είναι να κυκλοφορήσει στα αγγλικά, τα γαλλικά και τα ρωσικά. Είναι πολύ πιθανό να βγει μέσω του Διαδικτύου αλλά είναι πολύ νωρίς να μιλήσω ακόμη γι’ αυτά», λέει.
Ζει κυρίως στο εξωτερικό αλλά ποτέ δεν απαρνιέται την πατρίδα του. Πιστεύει στο ότι «η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της». Και γι’ αυτό υποστηρίζει ότι: «Πρέπει να αποτρέψουμε τους νέους από το να εγκαταλείπουν την Ελλάδα, δεν είναι δυνατόν να φεύγουν τόσοι άνθρωποι από την πατρίδα. Ελπίζουμε στους νέους και μόνο με πείσμα θα πάμε μπροστά», συμπληρώνει.
Ο Στέφανος Κορκολής, παρά τους δύσκολους καιρούς που περνά η χώρα μας, δεν θα έλεγε στους νέους να μην ασχοληθούν με τη μουσική. «Δεν μπορούμε να περιορίσουμε έναν άνθρωπο που έχει ταλέντο. Σ’ αυτούς τους καιρούς βέβαια είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα αλλά δεν πρέπει να υποχωρούμε εύκολα», λέει.
Υποστηρίζει πάντως ότι «υπάρχει μία περίεργη ησυχία. Και γι’ αυτό εμείς θα πρέπει να αντιδράσουμε». Και πλέον δεν έχει καθόλου ελεύθερο χρόνο να ασχοληθεί με πολλά πράγματα. «Είμαι σε διαρκή αναζήτηση. Ξέρετε, το χόμπι μου είναι η δουλειά μου. Για παράδειγμα, χθες ενώ ήμουν αρκετά κουρασμένος, έκατσα να γράψω τραγούδια κι αυτό με ξεκούρασε», καταλήγει.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου