Την εκτός συνόρων προβολή του κρητικού ελαιολάδου, επιθυμεί το Δίκτυο
Κρητικού Ελαιολάδου, το οποίο στοχεύει επίσης στην ανάδειξη του
προϊόντος σε παγκόσμιο επίπεδο.
Για το λόγο αυτό, δυναμικά προετοιμάζεται για τη συμμετοχή του σε μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις τροφίμων και ποτών, την Anuga 2011, η οποία πρόκειται να πραγματοποιηθεί στη Γερμανία.
Για το λόγο αυτό, δυναμικά προετοιμάζεται για τη συμμετοχή του σε μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις τροφίμων και ποτών, την Anuga 2011, η οποία πρόκειται να πραγματοποιηθεί στη Γερμανία.
Το Δίκτυο πρόκειται να συμμετέχει στην έκθεση μέσω ενός ενιαίου περιπτέρου που χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Κρήτης, δράση που διοργανώνεται από τον ΟΠΕ και αναφορικά με την κρητική συμμετοχή από τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων Κρήτης. Από την Κρήτη συμμετέχουν 16 επιχειρήσεις, οι οποίες και δραστηριοποιούνται στο χώρο του ελαιολάδου.
Στο πλαίσιο της έκθεσης θα υπάρχει η δυνατότητα γευστικής δοκιμής του κρητικού ελαιολάδου, η οποία θα συνοδεύεται μάλιστα από γαστρονομικές δημιουργίες μέλους της Λέσχης Αρχιμαγείρων Κρήτης, οι οποίες θα είναι βασισμένες στην κρητική διατροφή. Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο της γενικότερης παρουσίασης, θα υπάρχει και η συμμετοχή συγκροτήματος κρητικής παραδοσιακής μουσικής.
«Στόχος του Δικτύου είναι να προβάλλουμε την ιστορική –κοινωνική - περιβαλλοντική και πολιτιστική σπουδαιότητα των προϊόντων της ελιάς και του ελαιολάδου και να τονίσουμε τη συνεισφορά τους στην ανάδειξη της Κρητικής Διατροφής ως προτύπου σωστής διατροφής» ανέφερε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος του Δικτύου Κρητικού Ελαιολάδου κ. Μανώλης Φραγκάκης.
Πέραν όμως από των ενεργειών που πρόκειται να γίνουν στη Διεθνή Έκθεση Anuga 2011, το Δίκτυο προχώρησε επίσης και σε ενέργειες προώθησης του κρητικού ελαιολάδου στο εξωτερικό μέσω της εγχώριας αγοράς. Ως μέσο προβολής και προώθησης, το Δίκτυο επέλεξε την έκδοση ενημερωτικού φυλλαδίου σε δύο γλώσσες (Ελληνικά και Αγγλικά) που περιλαμβάνει όλες τις ευεργετικές ιδιότητες του ελαιόλαδου. Το φυλλάδιο ήδη διανέμεται δωρεάν τόσο στους αρχαιολογικούς χώρους Κνωσού, Φαιστού και Γόρτυνας, όσο και στο Αρχαιολογικό Μουσείο. Φυλλάδια διανέμονται επίσης στα γραφεία του ΕΟΤ, στο λιμάνι Ηρακλείου, σε ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα, σε αγροτικές εκθέσεις και στο αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης».
Στόχος των δημιουργών του είναι το φυλλάδιο να κυκλοφορήσει επίσης στα Γερμανικά και τα Ρωσικά, αλλά και να υπάρχει παραπομπή σε διαδικτυακό τόπο του Δικτύου, ο οποίος βρίσκεται υπό κατασκευή.
Εννέα συνολικά φορείς συμμετέχουν στο Δίκτυο Κρητικού Ελαιολάδου, με φορέα έμπνευσης και δημιουργίας του το Επιμελητήριο Ηρακλείου.
Εκτός από το Επιμελητήριο στο Δίκτυο συμμετέχουν το ΚΕΚ Τεχνικές Σχολές του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο/Παράρτημα Κρήτης, ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Κρήτης, ο Σύνδεσμος Τυποποιητών Ελαιολάδου, η Ένωση Ξενοδόχων Κρήτης, ο Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων, η Λέσχη Αρχιμαγείρων Κρήτης και το Σωματείο Επαγγελματιών Ξεναγών Κρήτης και Θήρας. Το Δίκτυο συστάθηκε πριν από δέκα μήνες, ενώ από τις πρώτες ενέργειες του ήταν η διεξαγωγή σεμιναρίου σε ξεναγούς και τους διευθυντές ξενοδοχείων, για τα τοπικά παραγόμενα προϊόντα όπως λάδι, κρασί, μέλι, κτηνοτροφικά.
http://heraklion1.blogspot.com/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου