Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Υπέρ του Κανάκη ο διευθυντής ειδήσεων του Mega

Θέση υπέρ του Κανάκη και της εκπομπής «Ράδιο Αρβύλα», μετά το πρόστιμο των 50.000 ευρώ πήρε ο διευθυντής ειδήσεων του Mega, Χρήστος Παναγιωτόπουλος, με άρθρο του στην αιχμή και τίτλο «Ο Κανάκης προσέβαλε τη Βουλή – Να εκτελεστεί‏».


Έμεινα εμβρόντητος ακούγοντας οτι το ΕΣΡ επέβαλε πρόστιμο 50 χιλιάδων ευρώ στο «Ράδιο Αρβύλα», επειδή -λέει- χαρακτήρισε «σπείρα» τους βουλευτές. Τη στιγμή που η χώρα χρεοκοπεί και οι τηλεοπτικοί σταθμοί απειλούνται με λουκέτο, την ώρα που βουλευτής λέει μέσα στο Κοινοβούλιο σε συνάδελφό του «βγες έξω ρε…», η ανεξάρτητη αρχή κρίνει ως έγκλημα καθοσιώσεως μια αναφορά σε λαοφιλή σατιρική εκπομπή. Είναι να τρελαίνεσαι σ’ αυτή τη χώρα.


Να εξηγηθώ από την αρχή. Ο Αντώνης Κανάκης είναι φίλος μου. Τον αγαπώ και τον εκτιμώ ως άνθρωπο και απολαμβάνω τη δουλειά του, τη σάτιρα. Αυτό, όμως, δεν επηρεάζει την κρίση μου. Όσα πω, λοιπόν, είναι ανεξάρτητα από τα προσωπικά αισθήματα μου.


Το «Ράδιο Αρβύλα» είναι, κατά τη γνώμη μου, μια από τις πιο ενδιαφέρουσες εκπομπές της τηλεόρασης σήμερα. Μπορεί να ανήκει στον Αντέννα και εγώ να είμαι διευθυντής Ειδήσεων και Ενημέρωσης του Μega, αλλά αυτό δεν με εμποδίζει να πω τι σκέφτομαι στ’ αλήθεια. Είναι σατιρική εκπομπή σε πρωτοβάθμια προσέγγιση, αλλά βαθύτατα πολιτική σε δευτεροβάθμια -όπως οφείλει να είναι η σάτιρα. Η διεισδυτικότητά της, η ευθυβολία της σε συνδυασμό με την ευπρέπειά της, η άρνηση του δήθεν (του ντεμέκ, που λένε και στην πατρίδα του Κανάκη) και η υψηλή αίσθηση του χιούμορ, την έχουν κάνει αγαπητή σε εκατομμύρια έλληνες όλων των ηλικιών. Τη γουστάρει τόσο ο 18χρονος γιος μου όσο και ο 80χρονος πατέρας μου. «Δεν είναι δηθενιά πατέρα», μου λέει ο Αλέξανδρος, «δεν χαρίζεται σε κανέναν, αλλά και δεν προσβάλλει κανέναν», συμπληρώνει ο κύριος Νίκος.


Αισθάνομαι ότι η απόφαση του ΕΣΡ είναι εκτός τόπου και χρόνου. Πολύ περισσότερο που τίποτα τέτοιο δεν εννοήθηκε απ’ τα παιδιά του «Ράδιο Αρβύλα». Θα μου πείτε, η πρώτη ή η τελευταία απόδειξη είναι ότι έχει χαθεί κάθε μέτρο σ’ αυτή τη χώρα; Οι πολιτικοί που θησαύρισαν από τις μίζες και βούλιαξαν στην αναξιοπιστία το κομματικό σύστημα κυκλοφορούν ελεύθεροι κι ωραίοι, αλλά ο Κανάκης είναι ο ένοχος! Μήπως είναι καλύτερο να εκτελεστεί;


Πηγή:
aixmi.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου