Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Ο Μητσοτάκης καταγγέλλει τον Διαμαντόπουλο για το νέο βιβλίο

Konstantinos-Mitsotakis
Ο πρώην πρωθυπουργός και επίτιμος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Μητσοτάκης διαψεύδει με δήλωσή του φράσεις που του αποδίδει ο καθηγητής Θανάσης Διαμαντόπουλος, στο νέο βιβλίο το οποίο κυκλοφορεί με τίτλο “Το πορτρέτο ενός ηγέτη – Από την ιστορία του Μητσοτάκη στον Μητσοτάκη της ιστορίας”.

Αποσπάσματα του βιβλίου προδημοσιεύτηκαν χθες στην εφημερίδα “Real News” του Ομίλου Κουρή-Χατζηνικολάου, και περιλαμβάνουν κρίσεις του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη για μια σειρά από πολιτικά πρόσωπα, όπως τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, τον Γιώργο Σουφλιά και πολλούς άλλους.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει στη δήλωσή του ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, το βιβλίο απηχεί προφανώς τις απόψεις του συγγραφέα, δηλώνει υπέρμαχος της ελευθερίας της έκφρασης, και σημειώνει ότι θα ήταν ο τελευταίος που θα προχωρούσε σε σχετικά σχόλια.
Επισημαίνει ωστόσο τα εξής: “Θέλω όμως να κάνω δύο επισημάνσεις: Πρώτον, είναι τουλάχιστον αντιδεοντολογικό να χρησιμοποιούνται αποσπάσματα από ιδιωτικές συνομιλίες, χωρίς καν τη δική μου γνώση. Δεύτερον, αρκετά από αυτά που μου αποδίδει ο συγγραφέας, είτε δεν έχουν αποδοθεί σωστά, είτε δεν τα έχω πει καθόλου.
Ο συγγραφέας πέφτει στην παγίδα να αποδώσει τα «λεγόμενά» μου με τέτοιον τρόπο, ώστε να υποστηρίξει την ήδη διαμορφωμένη άποψη που έχει για το πρόσωπό μου”, καταλήγει ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου