Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Β.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ : "ΜΕ ΗΣΥΧΗ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ"

Αγαπητοί Συμπολίτες μου,
Την  ερχόμενη Τρίτη (22-10-2013) παρουσιάζομαι ενώπιον του πενταμελούς Εφετείου για την εκδίκαση της Έφεσης μου στην τελείως άδικη απόφαση της 27-2-2013.

Την κρίσιμη αυτή στιγμή της ζωής μου, θέλω να επικοινωνήσω μαζί σας , να επικοινωνήσω με όλους εσάς που  11 συνεχείς φορές με εκλέξατε είτε στην θέση του Βουλευτού Θεσσαλονίκης, είτε στην θέση του Δημάρχου της Πρωτεύουσας του Ελληνικού Βορρά, αλλά και με όλους εσάς που ουδέποτε με ψηφίσατε αλλά σας υπηρέτησα με όλη την δύναμη της ψυχής μου από όλα τα αξιώματα που μου ανέθεσε ο Λαός της Θεσσαλονίκης από το 1978 που ολοκλήρωσα την προσφορά μου στον Ελληνικό Αθλητισμό, μέχρι το 2010 που ολοκλήρωσα την 12ετή θητεία μου στην θέση του Δημάρχου Θεσσαλονίκης, επί 32 δηλ. συναπτά χρόνια και να σας πω:
  1. Όλα τα αξιώματα που μου ανέθεσαν οι Θεσσαλονικείς τα υπηρέτησα με πλήρη ανιδιοτέλεια.
  2. Δεν έχω αποκτήσει ούτε ένα νέο  σημαντικό περιουσιακό στοιχείο στα τελευταία 25 χρόνια και βεβαίως στα 12 χρόνια της Δημαρχίας μου
  3. Διαμένω τα τελευταία 25 χρόνια σε διαμέρισμα 120 τ.μ. που ανήκει σε συγκρότημα 38 κατοικιών
  4. Δεν έχω πολυτελές εξοχικό ούτε στις παραλίες τις Χαλκιδικής, ούτε σε κάποιο νησί, ούτε βεβαίως στο εξωτερικό.
  5. Δεν έχω σκάφος.
  6. Δεν έχω χρήματα στο εξωτερικό
  7. Δεν έχω off shore εταιρεία ή εταιρείες
  8. Δεν ζούσα προκλητική ζωή.
Όσον αφορά το θέμα της υπεξαίρεσης στον Δήμο Θεσσαλονίκης τον οποίον υπηρέτησα με αυταπάρνηση και το οποίο αποκαλύφθηκε από εμένα τον ίδιο σε Συνέντευξη Τύπου, θα ήθελα να γνωρίζετε ότι κατά τα 12 χρόνια της Δημαρχίας μου:
  1. Δεν έχω απολύτως καμία σχέση με αυτά για τα οποία με καταδίκασαν.
  2. Δεν είχα καμία απολύτως σχέση με την οικονομική διαχείριση του Δήμου, η οποία βάσει του Νόμου ασκείται από τις Οικονομικές Υπηρεσίες (Β.Δ 1959, άρθ. 81).
  3. Δεν είχα κάνει ποτέ καμία παρέμβαση στα καθήκοντα των Υπηρεσιακών παραγόντων που από τον νόμο είχαν  την ευθύνη της διαχείρισης των οικονομικών του Δήμου, αλλά και καμία παρέμβαση σε οποιοδήποτε άλλο παράγοντα του Δήμου για το συγκεκριμένο θέμα.
  4. Δεν είχα ως Δήμαρχος καμία απολύτως αρμοδιότητα  στα οικονομικά του Δήμου και δεν έχω υπογράψει απολύτως κανένα χρηματικό ένταλμα, διότι και στα 12 χρόνια της Δημαρχίας μου  μεταβίβαζα όλες τις αρμοδιότητες  μου στους Αντιδημάρχους σύμφωνα με την διαδικασία που ορίζει ο Νόμος (Ν.2690/99),οι οποίοι όπως είναι γνωστό αθωώθηκαν πανηγυρικά από το τριμελές Εφετείο.
  5. Εκτελούσα, όπως ο Νόμος ορίζει, αποκλειστικά και μόνο τις αποφάσεις του Δημ. Συμβουλίου και της Δημαρχιακής Επιτροπής μετά από έλεγχο νομιμότητας από την Κρατική Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
  6. Δεν υπήρξε όλα τα χρόνια της Δημαρχίας μου, καμία απολύτως διαμαρτυρία  είτε της Εφορίας, είτε των Ασφαλιστικών Ταμείων για οποιαδήποτε καθυστέρηση καταβολής των υποχρεώσεων του Δήμου προς αυτά, έτσι ώστε να αποκαλυφθεί αμέσως η υπεξαίρεση.
  7. Όχι μόνο διαμαρτυρία δεν υπήρξε όλα τα χρόνια της Δημαρχίας μου, αλλά αντιθέτως η Εφορία και τα Ασφαλιστικά Ταμεία, πάντοτε έδιναν στον Δήμο  ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ και ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ, διαβεβαιώνοντας με αυτόν τον τρόπο  εγγράφως την Δημοτική Αρχή ότι ο Δήμος ήταν συνεπέστατος στις υποχρεώσεις του προς αυτά.
  8. Συγχρόνως εγγράφως με  διαβεβαίωναν  ότι λειτουργεί άψογα η Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου και το ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ και το ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ και οι ΟΡΚΩΤΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ και η Επιτροπή Ελέγχου της Δημαρχιακής Επιτροπής και το Υπουργείο Εσωτερικών και η Κρατική Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
  9. Επί των ημερών μου αυξήθηκε ο έλεγχος στην Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου, διότι προσετέθη στους υπάρχοντες ελέγχους ο έλεγχος από ΟΡΚΩΤΟΥΣ ΕΛΕΓΚΤΕΣ που προσλαμβάνονταν με ανοικτό δημόσιο διαγωνισμό, προσετέθη η δημοσίευση κάθε χρόνο του ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥ του Δήμου και τοποθετήθηκε στην θέση του Ελεγκτή των διαχειριστών ένας εμπειρότατος οικονομολόγος που προσελήφθη με διαδικασίες ΑΣΕΠ από τον Δήμο και ο οποίος είχε εργασθεί ως Ορκωτός Ελεγκτής.
  10. Ουδείς ποτέ με ενημέρωσε –είτε Υπηρεσιακός παράγων, είτε Αντιδήμαρχος, είτε Γεν. Γραμματέας, είτε άλλος διοικητικός παράγων-  ότι υπήρξε οποιαδήποτε κακοδιαχείριση  σε οποιοδήποτε τμήμα της Ταμειακής Υπηρεσίας του Δήμου Θεσσαλονίκης, του Δήμου των 5.000 υπαλλήλων και ουδεμία κατ’ επέκταση γνώση της υπεξαίρεσης είχα μέχρι την ενημέρωσή μου από τον Προϊστάμενο της Ταμειακής Υπηρεσίας την 18-2-2008.
  11. Μόλις ενημερώθηκα για το γεγονός της υπεξαίρεσης, όχι μόνο εξήντλησα όλες τις προβλεπόμενες από τον Νόμο ενέργειες αλλά προχώρησα άμεσα και σε  ακόμη περισσότερες. Συγκεκριμένα την ίδια ημέρα (18-2-2008) απομάκρυνα τον υπάλληλο του Δήμου, κλειδώθηκε το γραφείο του, ζήτησα εγγράφως από τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Ρακιτζή να διεξαχθεί άμεσα έλεγχος στις Οικονομικές Υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης, διέταξα κατεπείγουσα ΕΔΕ και εξήγγειλα συνέντευξη Τύπου. Την επομένη ημέρα (19-2-2008) γνωστοποίησα το γεγονός στους πάντες μέσω συνέντευξης Τύπου, την μεθεπομένη ημέρα  (20-2-2008) προσέφυγα στην Δικαιοσύνη η οποία αυθημερόν δέσμευσε την περιουσία του επίορκου υπαλλήλου, μετά 10 ημέρες κατέθεσα μήνυση εναντίον του και κατά παντός υπευθύνου, στις 24-6-2009 –σε χρόνο ρεκόρ-  του κοινοποίησα την απόλυσή του από τον Δήμο, του καταλόγισα με απόφασή μου τα υπεξαιρεθέντα ποσά  κ.λ.π. κ.λ.π.
  12. Στο Δικαστήριο ουδείς απολύτως κατέθεσε  κάποιο συγκεκριμένο αποδεικτικό στοιχείο εις βάρος μου για όλη την διάρκεια της θητείας μου δηλ. από 1-1-1999 μέχρι 31-12-2010.
  13. Δεν είχα καμία σχέση με τον υπάλληλο του Δήμου που διενεργούσε τις υπεξαιρέσεις, οι οποίες όπως αποδείχθηκε είχαν αρχίσει πολύ πριν αναλάβω Δήμαρχος Θεσσαλονίκης και αποκαλύφθηκαν επί των ημερών μου.
  14. Στο Δικαστήριο η Οικονομική Επιθεωρήτρια που διεξήγαγε τον οικονομικό έλεγχο στον Δ.Θ. κατέθεσε ενόρκως: «Δεν διαπίστωσα ο Σαξώνης να έχει σχέση με την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» δηλ. την παράταξή μου (σελ. 55 της απόφασης) και επίσης ότι η έρευνα που διεξήγαγε δεν την «οδήγησε» στο συμπέρασμα ότι είχα οποιοδήποτε οικονομικό όφελος ( σελ. 41 της απόφασης).                                                                                           Επίσης κατέθεσε ενόρκως: «Τα πλαστά του 1998 δεν αφορούν την Δημαρχία Παπαγεωργόπουλου» (σελ. 628 της απόφασης) και επίσης ότι: «Κανένα πλαστό δεν βρέθηκε το έτος 1999», δηλ. το έτος που ανέλαβα Δήμαρχος Θεσσαλονίκης (σελ. 627 της απόφασης)
  15. Ο Προϊστάμενος της Ταμειακής Υπηρεσίας του Δήμου Θεσσαλονίκης στο Δικαστήριο κατέθεσε: «Δεν πήρα εντολή από κανένα ούτε έδωσα εντολή σε κανένα, να καλύψει τον Σαξώνη» (σελ. 1507).
  16. Στο Δικαστήριο ο ίδιος ο υπάλληλος του Δήμου που διενήργησε τις υπεξαιρέσεις δήλωσε: «Δεν νομίζω ο Δήμαρχος να ήξερε ότι εγώ υπεξαιρώ» (σελ. 1479 της απόφασης)!             Επίσης στο Δικαστήριο κατέθεσε: «Εγώ με τον Δήμαρχο δεν είχαμε καμία επαφή. Μπορεί αυτός να είχε έρθει 2 φορές στα μαγαζί μου και να τον χαιρέτησα (το 2006) αλλά τίποτε περισσότερο». (σελ. 1475)
  17. Στο Δικαστήριο ο σημερινός Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Γιάννης Μπουτάρης ενόρκως κατέθεσε: «Το σύστημα υπήρχε ΠΡΙΝ ο Παπαγεωργόπουλος γίνει Δήμαρχος. Δεν το ανακάλυψε αυτός». (σελ. 476 της απόφασης)
  18. Ο επίορκος υπάλληλος για να υπεξαιρεί δεν είχε την δική μου ανάγκη. Άλλωστε υπάρχει πληθώρα αποδείξεων ότι πλαστογραφούσε και υπεξαιρούσε πολύ πριν γίνω Δήμαρχος, πριν δηλ. το 1999.
  19. Το ίδιο το Δικαστήριο καταδίκασε σε ποινή καθείρξεως τον συγκεκριμένο υπάλληλο για υπεξαιρέσεις που διενέργησε στον Δήμο ΠΡΙΝ εκλεγώ Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, αποκλείοντας με αυτόν τον τρόπο οποιαδήποτε περίπτωση δικής μου «ΑΜΕΣΗΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑΣ»!   (σελ. 2235 της απόφασης)
  20. Περιέργως το Δικαστήριο καταδίκασε και εμένα για «ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ» την οποίαν είχε αποκλείσει με την προαναφερθείσα απόφαση του!
Είναι φανερό ότι έχουμε μπροστά μας μια περίπτωση ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΠΛΑΝΗΣ, η οποία δυστυχώς οδήγησε στην σπίλωση του ονόματός μου, ένα όνομα που με αγώνες και θυσίες επί 50 χρόνια έκτιζα.
Αγαπητοί Συμπολίτες
Στην ζωή μου ολόκληρη όχι μόνο δεν καταχράστηκα ούτε 1 €, αλλά στήριξα με όσες δυνάμεις είχα πολλούς συνανθρώπους μας  που είχαν ανάγκη συμπαράστασης.
Τίμησα τον όρκο που έδωσα και τις τρεις φορές που με εκλέξατε Δήμαρχο της πόλης μας και κατέβαλα υπεράνθρωπες προσπάθειες για την κατασκευή έργων που όλοι γνωρίζετε και για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης όλων των κατοίκων της πόλης μας.
Μετά από όλα αυτά, θα παρουσιασθώ την ερχόμενη Τρίτη (22-10-2013)  στο πενταμελές Εφετείο με ήσυχη την συνείδησή μου, και με απεριόριστη εμπιστοσύνη στην τελική κρίση της Ελληνικής Δικαιοσύνης, η οποία είμαι βέβαιος ότι μέσα σ’ ένα πνεύμα ψυχραιμίας και απόλυτης νηφαλιότητας, αλλά και μακριά από οποιαδήποτε σκοπιμότητα, θα κρίνει αποκλειστικά βάσει συγκεκριμένων αποδεικτικών στοιχείων.
Δεν είναι δυνατόν ένας παντελώς ΑΘΩΟΣ άνθρωπος που έδωσε τη  καρδιά του και την ψυχή του για την Πατρίδα, την Θεσσαλονίκη και την Νεολαία να βρίσκεται στην φυλακή και να λοιδορείται το όνομά του.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου