Στη νέα τουριστική ταυτότητα της χώρας, τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα και στην ασφάλεια που παρέχει ως προορισμός, αναφέρθηκε η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, συνομιλώντας με υψηλόβαθμα στελέχη της τουριστικής αγοράς των ΗΠΑ αλλά και μεγάλων εκδοτικών συγκροτημάτων.
Η Υπουργός Τουρισμού στις επαφές της με παράγοντες της αμερικανικής τουριστικής βιομηχανίας, επισήμανε την ποιοτική αναβάθμιση του εγχώριου τουριστικού προϊόντος, μέσω της αλλαγής του νομοθετικού πλαισίου της χώρας, που πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι. Την έμφαση που δίδεται στην ανάπτυξη θεματικών μορφών τουρισμού, όπως είναι ο ιαματικός, θρησκευτικός, συνεδριακός και 3ης ηλικίας τουρισμός. Ενώ για άλλη μια φορά αναφέρθηκε στις φυσικές ομορφιές της Ελλάδας που την έχουν καταστήσει, ως έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς παγκοσμίως. Επίσης στους συνομιλητές της ανέλυσε και την στρατηγική της κυβέρνησης, που δίνει βαρύτητα στη προσέλκυση και τη διευκόλυνση των επενδύσεων. Παρών σε αυτές τις συναντήσεις ήταν το μέλος του Δ.Σ του ΕΟΤ και εντεταλμένος για θέματα τουρισμού στη Β. Αμερική κ. Ανδρέας Φιορεντίνος.
Στο διάστημα της παραμονής της στη Νέα Υόρκη, η Όλγα Κεφαλογιάννη παραχώρησε συνεντεύξεις σε μεγάλες εφημερίδες όπως είναι η Washington Post και στην Wall Street journal. Επίσης συναντήθηκε και με την πρόεδρο και εκδότρια του περιοδικού Forbes Woman κυρια Moira Forbes.
Στις συνεντεύξεις της, στα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης ανέφερε ότι το 2013 ήταν μια καλή τουριστική χρονιά για την Ελλάδα και ότι προτεραιότητα του υπουργείου Τουρισμού είναι να καταστήσει τη χώρα ελκυστικό προορισμό για τους αμερικανούς. Στο πλαίσιο αυτό παρουσίασε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού Ελλάδα. Ενώ επανέλαβε ότι η Ελλάδα είναι μια ασφαλής και φιλόξενη χώρα για τους επισκέπτες της.
Τέλος σε δηλώσεις της η Υπουργός Τουρισμού τόνισε: «Το 2013 είναι μια καλή χρονιά και για τον τουρισμό από τις ΗΠΑ. Για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια καταγράφεται μια σημαντική αύξηση του τουριστικού ρεύματος από τη Βόρεια Αμερική. Αυτό μας δίνει τη δύναμη να συνεχίσουμε ακόμη πιο εντατικά. Προετοιμαζόμαστε για το 2014. Έχουμε σειρά σημαντικών επαφών με την τουριστική βιομηχανία των ΗΠΑ. Προωθούμε νέα προϊόντα όπως είναι ο ιατρικός τουρισμός. Σχεδιάζουμε στοχευμένες επικοινωνιακές δράσεις. Στόχος μας είναι να κάνουμε και πάλι την Ελλάδα ελκυστικό προορισμό για τους αμερικανούς».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου