Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Mendes: "Έχω κάνει σεξ σε όλες τις ΗΠΑ-Είμαι εθισμένη στα νεκροταφεία"



Μια από τις απόλυτες ανδρικές φαντασιώσεις αποκάλυψε ότι έχει κάνει σεξ και στις 50 πολιτείες των Ηνωμένων Πολιτειών ενώ αισθάνεται υπέροχα όταν βρίσκεται στα νεκροταφεία.


«Έχω κάνει σεξ και στις 50 Πολιτείες των ΗΠΑ, με τον ίδιο άνθρωπο με τον οποίο διασχίσαμε οδικώς όλη την Αμερική. Το σεξ ήταν πολύ, πολύ καλό», είπε η σέξι Eva.

Η ίδια αποκάλυψε πως το καλύτερο μέρος στην υφήλιο είναι ο τόπος όπου έχουν ταφεί ο Jim Morrison και ο Oscar Wilde.

«Είμαι εθισμένη στα νεκροταφεία. Πάντα με ενθουσίαζαν. Δεν συχνάζω σε τέτοια μέρη, αλλά νιώθω πολύ άνετα και γαλήνια όταν περπατώ ανάμεσα σε τάφους», είπε με αφοπλιστική ειλικρίνεια η Eva.

Η ηθοποιός συνέχισε λέγοντας πως φόβοι της είναι οι αράχνες και η ανεργία ενώ σήμερα δεν πιστεύει στη μονογαμία χαρακτηρίζοντας της μονογαμία ως μια «πολυτελής ουτοπία».

Παράλληλα, ανέφερε πως η καταγωγή της ήταν ένα στοιχείο που τη βοήθησε να κάνει καριέρα ενώ χαρακτήρισε τον εαυτό της γελοία μέχρι βλακείας.

«Ήμουν ανυπόφορη. Στο σχολείο ήμουν το κορίτσι που μισούσαν όλοι. Ήμουν η σπασίκλα και ο περίγελος του σχολείου. Είχα μεγάλα και αντιαισθητικά δόντια και ήμουν πολύ, μα πολύ αδύνατη».

Τέλος, για να κατακτήσετε την Eva Mendes δε θα πρέπει να έχετε να αποδείξετε τίποτα σε κανένα