Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Πράξεις, «τακτικές» και…Νόμοι (Καστανίδη)!


Του καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

ΕΦΡΙΞΑ ακούγοντας τον συμπολίτη μου Πρύτανη του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης χτες βράδυ στις ειδήσεις να δηλώνει ότι ΔΕΝ έπρεπε να καλέσει ο αρμόδιος Εισαγγελέας Αθηνών τον πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών – και άλλα 8 άτομα - με κατηγορίες για «κακουργηματικές πράξεις» αλλά μάλλον να του απονεμηθεί κάποιο ΕΥΣΗΜΟ για «επίδειξη ανθρωπιστικών διαθέσεων»…

ΑΠΟΡΗΣΑ με τον Νέο Νόμο που θα φέρει στο Κοινοβούλιο την ερχόμενη εβδομάδα ο συμπολίτης μου Υπουργός Δικαιοσύνης για να σταματήσουν οι προσβολές σε άτομα άλλων εθνοτήτων, άλλων...
 φυλών κλπ, κλπ…

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΑ προτείνω μια ρηξικέλευθη ερμηνεία λέγοντας ότι αφού τα τελευταία χρόνια, κατά την πάγια «τακτική» τους, οι κάθε λογής «προοδευτικοί» με την πλήρη υποστήριξη των ΜΜΕ που λειτούργησαν και λειτουργούν ως διαμορφωτές της κοινής γνώμης ΔΕΝ κατόρθωσαν να μας πείσουν ότι ως Έλληνες είμαστε και ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ και ΞΕΝΟΦΟΒΙΚΟΙ, τώρα μάλλον «θα μας κλείσουν τα στόματα» με…ΝΟΜΟ!!!

Και σε ότι αφορά τα οικονομικά μας δρώμενα ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ότι όταν πέρυσι δήλωνα σε ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές όπου ήμουν καλεσμένος ότι «η τρόικα» σημαίνει βάσανα για τους Έλληνες για 8 με 10 χρόνια μου έλεγαν οι οικοδεσπότες δημοσιογράφοι ότι ήμουν ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ…

ΤΩΡΑ διαπιστώνω ότι μάλλον ήμουν…λάθος!...

Καθώς με το μαρτύριο της σταγόνας μαθαίνουμε κάθε μέρα περισσότερα για το «μέλλον μας υπό την ΑΙΓΙΔΑ της τρόικα» το βάθος χρόνου μάλλον θα είναι 30 χρόνια, δηλαδή όσο και η ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ που εκλιπαρούμε να έχουμε για την αποπληρωμή των…δανεικών!...

ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΕ φίλες και φίλοι, ότι ΔΕΝ συμμετέχω πλέον σε τηλεοπτικές εκπομπές και ρωτάτε ΓΙΑΤΙ;

Είναι αυτονόητο…

Καλημέρα, και καλό Σαββατοκύριακο!...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου