Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2011

«Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού και οι προοπτικές τους στην Ελλάδα», εκδήλωση στη Ρόδο

173065_193591913994261_120198888000231_607612_5416347_o

«Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού και οι προοπτικές τους στην Ελλάδα»

Δελτίο Τύπου
Αθήνα, 24 Φεβρουαρίου 2011

Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε στην αίθουσα «Ακταίον» του Δήμου Ροδίων και σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές η Ημερίδα της ΟΝΝΕΔ με θέμα «οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού και οι προοπτικές τους στην Ελλάδα»

Η επιλογή της Ρόδου έγινε με σκοπό οι δράσεις να λαμβάνουν χώρα στην καρδιά των γεγονότων και να ενισχυθεί η πολιτική της αποκέντρωσης .

Στην Ημερίδα συμμετείχαν νέοι άνθρωποι που δραστηριοποιούνται στην τοπική κοινωνία.

Κεντρικός εισηγητής ήταν ο Θεμιστοκλής Μπίμπας , Υπεύθυνος του τομέα Τουριστικής πολιτικής της ΟΝΝΕΔ , ο οποίος στην ομιλία του τόνισε πως « Η Ελλάδα πρέπει να πρωτοστατήσει στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού καθώς διαθέτει τον πρωτογενή τομέα σε σχέση με άλλες Ευρωπαικές χώρες , σε αξιοζήλευτο βαθμό»

Ομιλητές ήταν ο Λουκαράς Χαράλαμπος , σύμβουλος επιχειρήσεων , η Διακίδη Ρένα , Δημοσιογράφος και ο Μιλτιάδης Πελοποννήσιος , νέος Επιχειρηματίας.

Οι εισηγητές συμφώνησαν πως οι νέοι άνθρωποι έχουν και την βούληση και τις ιδέες για να πρωτοστατήσουν σε τέτοιου είδους πρωτοβουλίες. H Ελλάδα πρέπει να ξεφύγει από τον παραδοσιακό τρόπο τουρισμού που στηριζόταν στο δίπτυχο ήλιος – θάλασσα και να αντιληφθεί τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί στην παγκόσμια βιομηχανία του τουρισμού .

Το πέρασμα μας από την εμπορευματοποίηση στην προσωποποίηση του τουρισμού και η συστηματική εξειδίκευση μας σε μοντέλα τουρισμού όπως είναι ο αγροτουρισμός , ο οικοτουρισμός , ο συνεδριακός τουρισμός , ο πολιτιστικός – θρησκευτικός τουρισμός , ο ιαματικός , ο περιπατητικός , ο ορειβατικός και πλήθος άλλων θα τονώσει την νεανική επιχειρηματικότητα , θα αυξήσει την ρευστότητα , θα δώσει νέες  θέσεις εργασίας και θα ενισχύσει την αποκέντρωση .

Η Ελλάδα έχει την φυσική υποδομή να δεχτεί όλα αυτά τα είδη τουρισμού . Πρέπει να αποκτήσει και την γνώση ώστε να αντιληφθεί πως οι δημογραφικές αλλαγές , η αλλαγή στην καταναλωτική συμπεριφορά και  η ανάπτυξη της τεχνολογίας έχουν  δημιουργήσει νέες συνθήκες και νέες απαιτήσεις στην παγκόσμια αγορά.

Ο τουρισμός με την ομοιογενή μορφή που τον γνωρίσαμε τις περασμένες δεκαετίες έχει πλέον αλλάξει , δίνοντας την θέση του σε ιδιαίτερα ετερογενείς ομάδες που έχουν συγκεκριμένες και εξατομικευμένες απαιτήσεις. Το ελληνικό κράτος με την εχθρική γραφειοκρατία απέναντι σε τέτοιες προσπάθειες ,αφήνει μία καινούργια ευκαιρία που δημιουργείται σε παγκόσμιο επίπεδο να πάει χαμένη , καθώς μόνο πέρυσι μειώθηκαν οι εισπράξεις μας από τον τουρισμό κατά 11, 5 Δις ευρώ.

Η Ελλάδα πρέπει να σταματήσει να μοιρολατρεί και να πιστέψει στις δυνατότητες που της δίνει απλόχερα το φυσικό τοπίο που την περιβάλλει.

Τομέας Τουριστικής Πολιτικής ΟΝΝΕΔ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου