Να ακυρώσουν (και μάλιστα μαζικά) τις παραγγελίες τους για μετατροπή τους αυτοκινήτου τους σε υγραεριοκίνητο τρέχουν πανικόβλητοι δεκάδες ιδιοκτήτες οχημάτων. Ο λόγος είναι οι προθέσεις της κυβέρνησης να αυξήσει τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης στο υγραέριο με αποτέλεσμα η τιμή του να φθάσει από το 0,85-0,90 που είναι σήμερα στο 1,20-1,25 ευρώ το λίτρο!
Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων μετατροπής των οχημάτων ήδη κάνουν λόγο για δεκάδες νέα λουκέτα που έρχονται στην αγορά καθώς ελάχιστοι πλέον θα επιλέγουν την υγραεριοκίνηση για το όχημά τους, δεδομένου ότι -εκτός από την αυξημένη πλέον τιμή- η κατανάλωση εκτιμάται ότι αυξάνεται κατά 10-15% με υγραέριο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΑΑ), το α' οκτάμηνο του 2012 τα ΙΧ που έχουν εφοδιαστεί με κινητήρες υγραεριοκίνησης ανέρχονται σε 27.478, δηλαδή περίπου 3.500 το μήνα.
Οι επιχειρηματίες του κλάδου, εκτιμούν ότι με την αύξηση του νέου φόρου τα 3.500 οχήματα το μήνα, δεν αποκλείεται να γίνουν 3.500 το χρόνο.
Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων μετατροπής των οχημάτων ήδη κάνουν λόγο για δεκάδες νέα λουκέτα που έρχονται στην αγορά καθώς ελάχιστοι πλέον θα επιλέγουν την υγραεριοκίνηση για το όχημά τους, δεδομένου ότι -εκτός από την αυξημένη πλέον τιμή- η κατανάλωση εκτιμάται ότι αυξάνεται κατά 10-15% με υγραέριο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΑΑ), το α' οκτάμηνο του 2012 τα ΙΧ που έχουν εφοδιαστεί με κινητήρες υγραεριοκίνησης ανέρχονται σε 27.478, δηλαδή περίπου 3.500 το μήνα.
Οι επιχειρηματίες του κλάδου, εκτιμούν ότι με την αύξηση του νέου φόρου τα 3.500 οχήματα το μήνα, δεν αποκλείεται να γίνουν 3.500 το χρόνο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου