Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Μήνυση και αγωγή του Υπουργού Ευριπίδη Στυλιανίδη κατά του πρώην προέδρου του ΕΒΕ Ροδόπης Κωνσταντίνου Λιούρτα


Μήνυση και αγωγή κατά του Κωνσταντίνου Λιούρτα κατέθεσε στην Εισαγγελία Αθηνών ο Υπουργός Εσωτερικών και βουλευτής Ροδόπης Ευριπίδης Στυλιανίδης. Ο κ. Στυλιανίδης μηνύει για τα αδικήματα της εξύβρισης και της συκοφαντικής δυσφήμισης που προβλέπονται από τα άρθρα 361 και 363 σε συνδυασμό με τα άρθρα 362 και 184 του Ποινικού Κώδικα.

Τα αδικήματα αυτά, ο εγκαλούμενος κ. Κωνσταντίνος Λιούρτας τα τέλεσε κατ’ εξακολούθηση αναρτώντας στον προσωπικό του λογαριασμό σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook) από τις 7 έως τις 10 Αυγούστου εξυβριστικές και αναληθείς συκοφαντικές αναφορές σε βάρος της προσωπικότητας και της αξιοπρέπειας του κ. Στυλιανίδη.
Συγκεκριμένα, τον συκοφάντησε ότι «χτίζει βίλα πολλών εκατομμυρίων ευρώ στα βόρεια προάστια» και ισχυρίστηκε ψευδώς «ότι εισπράττει 20.000 ευρώ το μήνα». Επίσης, τον χαρακτήρισε «άνεργο», «λαμόγιο της πολιτικής», «άχρηστο» και «νεκροθάφτη της Ροδόπης και της Θράκης» και ζήτησε να «κηρυχθεί ανεπιθύμητος και να του απαγορευθεί η είσοδος στην Κομοτηνή».
Σε σχετική του δήλωση ο Ευριπίδης Στυλιανίδης δήλωσε πως «αγωνίζομαι πολιτικά, με συνέπεια για τα συμφέροντα της πατρίδας μου και των συμπατριωτών μου από τα νεανικά μου χρόνια. Έχω σεβαστεί κάθε καλοπροαίρετη κριτική στο πρόσωπό μου, όσο σκληρή και αν ήταν και έχω ανεχθεί ακόμα και υπερβολές ή παραπληροφόρηση. Έχω δώσει κατ’ επανάληψη εξετάσεις ενώπιον της θρακιώτικης κοινωνίας, παράγοντας μετρήσιμα αποτελέσματα για τον τόπο μου.
Δε μπορώ όμως να ανεχθώ, ειδικά στην κρίσιμη και δύσκολη αυτή συγκυρία που η κοινωνία δοκιμάζεται, η Ροδόπη παλεύει και η Ελλάδα μάχεται, να εκτοξεύονται ενσυνείδητα και κατ’ επανάληψη ύβρεις, ψεύδη και συκοφαντίες που θίγουν την αξιοπρέπειά μου, αμφισβητούν το ήθος μου και επιχειρούν να κλονίσουν τη σχέση εμπιστοσύνης με τους συμπολίτες μου.
Δεν είναι δυνατόν, την ώρα που εγώ αγωνίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις να στηρίξω την περιοχή μου και την πατρίδα μου, κάποιοι με ψεύδη και συκοφαντίες να αποδομούν συστηματικά και κατ’ επανάληψη την προσπάθειά μου, παρουσιάζοντάς με να ζω με έναν τρόπο που δεν ανταποκρίνεται επ’ ουδενί στην πραγματικότητα. Αρκετά ως εδώ».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου