Ο Πλάτωνας στους "Νόμους" ζητούσε ρητά να απαγορευθούν τα έντοκα δάνεια!!
Βλέπετε ο ελληνικός πολιτισμός δεν ήταν πλουτοκεντρικός, ήταν ανθρωποκεντρικός.
Ο Κάτων ρωτήθηκε :
Τι γνώμη έχεις για τη χρέωση τόκων?
Και απάντησε με την ερώτηση, τη γνώμη έχεις για τη δολοφονία?
Όταν το χρήμα γίνει δημόσια διαχειριζόμενο εργαλείο και ΟΧΙ ιδιοκτησία μιας χούφτας τραπεζιτών δεν θα χρειάζονται τόκοι ούτε φόροι,τουλάχιστον έμμεσοι φόροι.
Αυτό όμως προϋποθέτει Δημοκρατία.
Σίγουρα όχι με το τρόπο που την εννοούν οι σημερινοί πολιτικοί
Ξεχνάμε εύκολα, ως τη δεκαετία του 70 ουσιαστικά δεν υπήρχαν έμμεσοι φόροι!!! Τότε το κράτος μπορούσε να τυπώσει χρήμα παράλληλα με τους τραπεζίτες για τις βασικές ανάγκες του.
Γι' αυτό και δεν υπήρχαν μεγάλα κρατικά χρέη...
Μέτα τον πόλεμο και μέχρι τη δεκαετία του 70 κανείς δεν ασχολούνταν με το "εθνικό χρέος".
Οι έμμεσοι φόροι κάνουν την εμφάνισή τους από τότε που όλο το χρήμα πέρασε στην αποκλειστική δικαιοδοσία των Ροκφέλερ του κόσμου, συμφωνά με την οικονομική - ιδεολογική πλατφόρμα του Μίλτον Φρίντμαν.
Πριν το ΦΠΑ υπήρχαν ελάχιστοι έμμεσοι φόροι, αλλά εμείς έχοντας κοντή μνήμη,έχουμε ξεχάσει πως υπήρχε εποχή χωρίς ΦΠΑ και έμμεσους φόρους...
Προσέξατε τι ωραία που είναι η Ελληνική λέξη "νόμισμα"???
Αυτό που νομίζουμε και όχι αυτό που είναι. Γιατί απλούστατα δεν είναι κάτι. Αποφασίσαμε να το νομίζουμε ότι είναι κάτι για να κάνουμε τη δουλειά μας!!!
Το χρήμα είναι μια "κοινωνική σύμβαση".
Από τότε που τυπώθηκε στο χαρτί δεν το ορίζουμε!!! Το χρήμα γέννησε τη Δημοκρατία της αρχαίας Ελλάδας αλλά οι άνθρωποι δεν άνηκαν στο χρήμα. Ήταν το εργαλείο μια όμορφης ζωής.
Κι αν δεν ήξεραν τι ακριβώς είναι αυτό, ήξεραν τι θέση που του έπρεπε!!!
Τα χρονιά όμως περάσαν και τη διαφορά τη ζούμε...Το μεταλλικό χρήμα γέννησε τις ελληνικές πόλεις, την πολίτικη και την Δημοκρατία...Μονο που εκείνες οι πόλεις δεν ήταν χρηματοκεντρικες. Ήταν ανθρωποκεντρικές και η απέχθεια προς τον πλουτισμό ήταν διάχυτη.
Γι' αυτό δημιούργησαν και μεγαλούργησαν....
ΣΉΜΕΡΑ;;; ΤΙ;;;
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ;;;
Πηγή: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΤΟΚΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ - RAMNOUSIA
Βλέπετε ο ελληνικός πολιτισμός δεν ήταν πλουτοκεντρικός, ήταν ανθρωποκεντρικός.
Ο Κάτων ρωτήθηκε :
Τι γνώμη έχεις για τη χρέωση τόκων?
Και απάντησε με την ερώτηση, τη γνώμη έχεις για τη δολοφονία?
Όταν το χρήμα γίνει δημόσια διαχειριζόμενο εργαλείο και ΟΧΙ ιδιοκτησία μιας χούφτας τραπεζιτών δεν θα χρειάζονται τόκοι ούτε φόροι,τουλάχιστον έμμεσοι φόροι.
Αυτό όμως προϋποθέτει Δημοκρατία.
Σίγουρα όχι με το τρόπο που την εννοούν οι σημερινοί πολιτικοί
Ξεχνάμε εύκολα, ως τη δεκαετία του 70 ουσιαστικά δεν υπήρχαν έμμεσοι φόροι!!! Τότε το κράτος μπορούσε να τυπώσει χρήμα παράλληλα με τους τραπεζίτες για τις βασικές ανάγκες του.
Γι' αυτό και δεν υπήρχαν μεγάλα κρατικά χρέη...
Μέτα τον πόλεμο και μέχρι τη δεκαετία του 70 κανείς δεν ασχολούνταν με το "εθνικό χρέος".
Οι έμμεσοι φόροι κάνουν την εμφάνισή τους από τότε που όλο το χρήμα πέρασε στην αποκλειστική δικαιοδοσία των Ροκφέλερ του κόσμου, συμφωνά με την οικονομική - ιδεολογική πλατφόρμα του Μίλτον Φρίντμαν.
Πριν το ΦΠΑ υπήρχαν ελάχιστοι έμμεσοι φόροι, αλλά εμείς έχοντας κοντή μνήμη,έχουμε ξεχάσει πως υπήρχε εποχή χωρίς ΦΠΑ και έμμεσους φόρους...
Προσέξατε τι ωραία που είναι η Ελληνική λέξη "νόμισμα"???
Αυτό που νομίζουμε και όχι αυτό που είναι. Γιατί απλούστατα δεν είναι κάτι. Αποφασίσαμε να το νομίζουμε ότι είναι κάτι για να κάνουμε τη δουλειά μας!!!
Το χρήμα είναι μια "κοινωνική σύμβαση".
Από τότε που τυπώθηκε στο χαρτί δεν το ορίζουμε!!! Το χρήμα γέννησε τη Δημοκρατία της αρχαίας Ελλάδας αλλά οι άνθρωποι δεν άνηκαν στο χρήμα. Ήταν το εργαλείο μια όμορφης ζωής.
Κι αν δεν ήξεραν τι ακριβώς είναι αυτό, ήξεραν τι θέση που του έπρεπε!!!
Τα χρονιά όμως περάσαν και τη διαφορά τη ζούμε...Το μεταλλικό χρήμα γέννησε τις ελληνικές πόλεις, την πολίτικη και την Δημοκρατία...Μονο που εκείνες οι πόλεις δεν ήταν χρηματοκεντρικες. Ήταν ανθρωποκεντρικές και η απέχθεια προς τον πλουτισμό ήταν διάχυτη.
Γι' αυτό δημιούργησαν και μεγαλούργησαν....
ΣΉΜΕΡΑ;;; ΤΙ;;;
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ;;;
Πηγή: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΤΟΚΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ - RAMNOUSIA
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου