Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Δικαστήριο δίνει εντολή σε Google, Facebook να μην οδηγούν σε sites με προϊόντα «μαϊμού»


Όταν η Coco Chanel ήθελε να πετύχει κάτι, κινούσε γη και ουρανό για να το καταφέρει. Και το κατάφερνε. Έτσι και η εταιρία της, η γνωστή Chanel, αποφάσισε πως πρέπει να κινηθεί εναντίον όλων εκείνων των websites που πουλάνε ή προωθούν προϊόντα Chanel «μαϊμού». Ο αριθμός των sites είναι τεράστιος, αλλά αυτό δεν φαίνεται να πτοεί την Chanel που καταφέρθηκε εναντίον 600 sites προς το παρόν. 
Η εταιρεία πολυτελών ειδών κατόρθωσε κι έπεισε δικαστήριο στις ΗΠΑ να δώσει εντολή σε Google, Bing, Yahoo, Facebook, Google+ και  Twitter να μην εμφανίζονται σε αποτελέσματα αναζήτησης τα συγκεκριμένα sites.

Η GoDaddy, που διαχειρίζεται περισσότερες από 45 εκατομμύρια ιστοσελίδες, θα πρέπει να φροντίσει να μην έχει κανείς πρόσβαση σε αυτές τις 600 σελίδες. Και όχι μόνο αυτό. Όταν κάποιος προσπαθεί να επισκέπτεται αυτές τις σελίδες, να οδηγείται στην επίσημη ιστοσελίδα της Chanel.

H παραπάνω απόφαση, είναι απόφαση σταθμός στα χρονικά και η Chanel μπορεί να υπερηφανεύεται γι αυτό. Είναι μεγάλο το ζήτημα για τις εταιρίες επωνύμων προϊόντων με τέτοια ιστορία που βλέπουν άλλες εταιρίες να καπηλεύονται το όνομά τους και να πουλάνε σε καταναλωτές χαμηλότερης ποιότητας προϊόντα, πολλές φορές εν αγνοία τους.

Πηγή: BBC

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου