Αναμφισβήτητα, το προεκλογικό σλόγκαν του πρώην Πρωθυπουργού και σημερινού Προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Γιώργου Παπανδρέου: «Λεφτά υπάρχουν», όσο και να θέλουν κάποιοι να ξεχαστεί θα πρέπει να αποδεχτούν το γεγονός ότι θα μείνει στην ιστορία και ταυτόχρονα χαραγμένο στις μνήμες των Ελλήνων που τόσο ταλαιπωρούνται τα τελευταία 2 χρόνια. Σε μια περίοδο λοιπόν που είδαμε να κόβονται ακόμα και προνοιακά επιδόματα για να περισταλούν οι κρατικές δαπάνες, κάποια Υπουργεία και Οργανισμοί προχωρούν σε περίεργους διαφημιστικούς διαγωνισμούς, με υψηλούς μάλιστα προϋπολογισμούς, έχοντας ως αποκλειστικό σκοπό να δεσμεύσουν την επόμενη κυβέρνηση.
Όπως αποκαλύπτει μάλιστα σε ερώτηση του προς τους υπουργούς Οικονομικών και Δικαιοσύνης, ο Βουλευτής Αχαΐας της ΝΔ, Νίκος Νικολόπουλος, «Ο ΟΠΑΠ, ο οποίος είναι και μονοπώλιο, αποφασίζει τη διενέργεια διαφημιστικού διαγωνισμού ύψους δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. Η ΔΕΗ αποφασίζει τη διανομή διαφημιστικού κονδυλίου ύψους 12 εκατομμυρίων ευρώ, με πρακτικές με τις οποίες διαφωνεί ακόμα και η Ένωση Διαφημιστικών Εταιριών Ελλάδας(!). Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης προκηρύσσει διαφημιστικό διαγωνισμό ύψους 1,1 εκατομμυρίων ευρώ, με τη συμμετοχή μάλιστα μιας μόνον εταιρίας, για ευνόητους προφανώς λόγους, ενώ για την ΄΄ψηφιακή σύγκλιση΄΄ στο διαγωνισμό συμμετέχει πάλι (τυχαία;) μία μόνον εταιρία, προϋπολογισμού ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ με τον διαγωνισμό ωστόσο να εξακολουθεί να βρίσκεται σε ισχύ.»
Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω και έχοντας προκύψει από έναν σύντομο υπολογισμό η «μοιρασιά» δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ για διαφημιστική δαπάνη σε εταιρείες, κάτω από…περίεργες διαδικασίες, είναι απορίας άξιον το εάν θεωρούν πολυτέλεια ή όχι οι συναρμόδιοι υπουργοί την διεξαγωγή τέτοιων διαγωνισμών την ώρα που γύρω μας οι Έλληνες φορολογούμενοι υπόκεινται σε οριζόντιες περικοπές μισθών, συντάξεων και επιδομάτων. Παράλληλα, ο Τομεάρχης Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης της ΝΔ, ζητά από τον κ. Βενιζέλο και τον κ. Παπαϊωάννου να ερευνήσουν το γιατί συμμετέχει στους συγκεκριμένους διαγωνισμούς μια μόνο εταιρεία συνήθως, όταν όλες οι διαφημιστικές παλεύουν για την επιβίωσή τους, εξηγώντας συγχρόνως οι ίδιοι τι λόγους διαφήμισης έχει ο ΟΠΑΠ, αφού πρόκειται για μονοπώλιο. Τέλος, ο Αχαιός πολιτικός ζήτησε από τους συναρμόδιους υπουργούς και στενούς συνεργάτες του πρώην Πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου, να διερευνήσουν το πώς διασφαλίζεται το αδιάβλητο των παραπάνω διαγωνισμών, καταθέτοντας στην συνέχεια ενώπιων του ελληνικού λαού τα πλήρη στοιχεία των φακέλων των εν λόγω διαγωνισμών.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου