Με έκπληξη διαβάζω στα ΜΜΕ για την θέσπιση κριτηρίων από την Αντιδημαρχία Οικονομικών για την προτεραιότητα στα εντάλματα πληρωμών.
Και θα μιλούσα για «ευχάριστη έκπληξη».
Δυστυχώς δεν μπορώ, διότι την ίδια στιγμή που στις στήλες των εφημερίδων μέσω Δελτίων Τύπου “περηφανεύονται” για νοικοκύρεμα, η ίδια Αντιδημαρχία αρνείτε πεισματικά να απαντήσει (εσκεμμένα η μη) ως όφειλε σε ερώτηση μου σχετικά με τα εντάλματα πληρωμών συγκεκριμένων κωδικών, παραβλέποντας το δικαίωμά μου (και υποχρέωσή μου) ως Δημοτική Σύμβουλος να ενημερωθώ και ακολούθως να ενημερώσω τους Πατρινούς.
Πιο συγκεκριμένα: Στις 11/10/2011 κατέθεσα ερώτηση -αίτηση κατάθεσης ενταλμάτων (αρ. πρωτ. 133390) συγκεκριμένων (4) κωδικών από την 1/1/11 ως 30/09/11. Η αρμόδια Αντιδημαρχία Οικονομικών δεν απάντησε εντός μηνός ως είναι καθήκον και υποχρέωσή της.
Δεν απάντησε ποτέ!
Στις 21/11/11 γνωστοποίησα το γεγονός στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, ο οποίος, έπραξε τα δέοντα, ενημέρωσε και διαβίβασε την ερώτηση στον Δήμαρχο με επιστολή του της 28/11/2011, προκειμένου να προβεί στις προβλεπόμενες από τον κώδικα διαδικασίες.
Παρόλα αυτά, απάντηση ακόμα δεν έχω λάβει, ούτε επίσημα ούτε ανεπίσημα, από την αρμόδια Αντιδημαρχία.
Κι αναρωτιέμαι, όπως είναι φυσικό:Ποια είναι η αλήθεια για τα ΕΝΤΑΛΜΑΤΑ;
Σήμερα 19/12/11 ξανακατέθεσα την ίδια ερώτηση για το διάστημα από 01/01/11 ως 19/12/11 (δηλ. ως σήμερα) και θα επιμείνω έως ότου μου δοθεί μια πλήρης, λεπτομερειακή και σαφής απάντηση.
Κάποτε, κάποιος, ο οποίος δεν απομειώνει, δεν καταπάτα και δεν προσβάλει τα δικαιώματα των Δημοτικών Συμβούλων και τις λειτουργίες του Δημοτικού Συμβουλίου, να απαντήσει.
Με εκτίμηση
Αναστασία Μανωλοπούλου
Γραμ. Δημ. Συμβουλίου
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου