Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Δεν πληρώνω ΔΕΗ

Δεν πληρώνω ΔΕΗ
Ποια νομική διάταξη λέει ότι μπορείτε να διακόψετε την ηλεκτροδότησή μου ενώ βιώνω την οικονομική κρίση σε όλο της το μεγαλείο;
Ποια νομική διάταξη λέει ότι εγώ ο Έλληνας πολίτης που μου ανήκει το 1/11.000.000 της ΔΕΗ δεν θα έχω κανένα οικονομικό όφελος από την συνεχιζόμενη κερδοφορία της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού;

Παραθέτω τη 2η επιστολή που έστειλα σε ΔΕΗ και ΥΠΕΚΑ, και την σουρρεαλιστική απάντηση της ΔΕΗ.
ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΕΙΝΑΙ. 
Το ΥΠΕΚΑ με γράφει, δε με σέβεται αφού δεν απαντά για 2η φορά στις διαμαρτυρίες-καταγγελίες μου. Η επιστολή έχει κόσμια σύνταξη μετά από προτροπή του Συνηγόρου του Πολίτη μιας και στην 1η επιστολή με έντονη έως υβριστική δεν απάντησε κανένας εκτός από το Συνήγορο του Πολίτη.

Ποια νομική διάταξη λέει ότι μπορείτε να διακόψετε την ηλεκτροδότησή μου ενώ βιώνω την οικονομική κρίση σε όλο της το μεγαλείο;

Ποια νομική διάταξη λέει ότι εγώ, ο Έλληνας πολίτης που μου ανήκει το 1/11.000.000 της ΔΕΗ δεν θα έχω κανένα οικονομικό όφελος από την πώληση μέρους της ΔΕΗ με την είσοδό της στο χρηματιστήριο;

Ποια νομική διάταξη λέει ότι εγώ ο Έλληνας πολίτης που μου ανήκει το 1/11.000.000 της ΔΕΗ δεν θα έχω κανένα οικονομικό όφελος από την συνεχιζόμενη κερδοφορία της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού;

Ποια νομική διάταξη λέει ότι εγώ ο Έλληνας πολίτης που μου ανήκει το 1/11.000.000 του εδάφους και του νερού της χώρας μου, της Ελλάδας, θα δίνω δωρεάν πρώτη ύλη για την συνεχιζόμενη κερδοφορία της ΔΕΗ, και δεν θα έχω κανένα οικονομικό όφελος;

Ποια νομική διάταξη λέει ότι αντί για οικονομικά οφέλη από την πώληση μέρους της ΔΕΗ με την είσοδό της στο χρηματιστήριο και την συνεχιζόμενη κερδοφορία της, θα επιβαρυνθώ με υπερδιπλασιασμό του κόστους του ηλεκτρικού ρεύματος από το 2003 μέχρι σήμερα;

Ποια νομική διάταξη επιτρέπει και συγχωρεί τους διαχειριστές του εθνικού μου πλούτου, 7 χρόνια μετά την είσοδο της ΔΕΗ στο χρηματιστήριο να μην έχουν κάνει επενδύσεις σε ΑΠΕ παρότι είχαν να διαχειριστούν μεγάλα χρηματικά κεφάλαια από την πώληση μέρους της ΔΕΗ της οποίας μου ανήκει το 1/11.000.000; 

Αντί να έχουν γίνει επενδύσεις που θα μας δώσουν φθηνό ηλεκτρικό ρεύμα το οποίο θα μπορούσαμε να εξάγουμε και να αντληθούν από εκεί κέρδη και παράλληλα να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας!

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Πριν με απειλήσετε ξανά εγγράφως και τηλεφωνικώς για την διακοπή της ηλεκτροδότησής μου φροντίστε να μου απαντήσετε στα παραπάνω ερωτήματα, και φροντίστε να τεκμηριώσετε τις απαντήσεις σας ώστε να πεισθώ! 
Αν δεν το κάνετε, και στείλετε συνεργείο να διακόψει την ηλεκτροδότησή μου, στείλτε μαζί και εισαγγελέα και αστυνομικούς για να μου επιβάλουν τη διακοπή διαφορετικά εκείνη τη στιγμή θα καλέσω εγώ την αστυνομία για να εμποδίσει την παρανομία σας και φυσικά να συλλάβει το συνεργείο που θα παραπεμφθεί με τη διαδικασία του αυτοφώρου. 
Μετά θα έχει και συνέχεια!

Με δεδομένο το ότι δεν έχω να πάρω γάλα στα παιδιά μου λόγω της κρίσης στην οποία και σεις συμβάλατε, δεν θα μπορέσω να ξαναπληρώσω το ηλεκτρικό ρεύμα μέχρι να περάσει η κρίση. 
Αν παρολα αυτά θέλετε χρήματα το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να πληρώνω 10 ευρώ το μήνα, κι αυτά με μεγάλη δυσκολία, γιατί όπως προείπα δεν έχω να πάρω γάλα στα παιδιά μου.

Δείξτε μου αν θέλετε το ανάλγητο, απρόσωπο πρόσωπό σας!

Αν το 1/11.000.000 σας κάνει να γελάτε, σας αναφέρω ότι είναι λόγια του πρώην υπουργού εθνικής οικονομίας Νίκου Χριστοδουλάκη (2001-2004) όταν αναφέρθηκε πρόσφατα εν μέσω δημοτικών εκλογών στον ΟΣΕ, ως ΔΕΚΟ που είναι. Και η ΔΕΗ ΔΕΚΟ ήταν και παραμένει για το ποσοστό που μου ανήκει! Τα οφέλη μου παρακαλώ, ή καλύτερα απαιτώ!!!

Ανδρέας Καραγιάννης
Αληθινά ψέμματα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου