Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

«Θα καταθέσω όλα τα στοιχεία στον εισαγγελέα»

Eπιστολή απέστειλε στα Mέσα Eνημέρωσης ο «αποκαλούμενος» Ιωσήφ Λιβανός, ο κτηματομεσίτης ο οποίος συνεργάστηκε στο παρελθόν με τον κουμπάρο του Βαγγέλη Μεϊμαράκη Γιάννη Καρούζο.

Αναλυτικά:



«Παρακαλώ όπως γνωρίζετε ότι μετά τη δημοσίευση της υπόθεσης της μηνυτήριας αναφοράς μου με ημερομηνία κατάθεσης 26-04-2010 και της συμπληρωματικής με ημερομηνία κατάθεσης 30-05-2011 από την εφημερίδα Real News, επιθυμώ να σας γνωστοποιήσω τα εξής:

Πρώτον: ότι επιφυλάσσομαι να σας αποστείλω σχετική ανακοίνωση - ενημέρωση, που θα είναι διαφωτιστική ώστε να μην υπάρχει παραπληροφόρηση με αποτέλεσμα να προκληθεί βλάβη στις έρευνες των Αρχών ή σε όσους αναφέρονται τα ονόματα τους στις ως άνω αναφορές μου.

Δεύτερον: έχω πράξει το καθήκον μου ως πολίτης και θα το πράξω κατά την κατάθεσή μου στις Εισαγγελικές Αρχές τις επόμενες ημέρες. Αμέσως μετά θα σας αποστείλω σχετική ανακοίνωση».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου