Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Η απολογία του νικητή του "Mission"


"Δεν έχω καμία σχέση με όσα μου καταλογίζοντα. Δεν ήμουν καν στο χωριό, όταν έγινε το φονικό στο κατάστημα του αδερφού μου στον προφήτη Ηλία. Ούτε κυνήγησα, ούτε πυροβόλησα εναντίον του πατέρα του θύματος", ισχυρίστηκε ο 35χρονος άντρας, στην απολογία του στο Ηράκλειο.

"Εκείνο το βράδυ της Κυριακής της 24ης Ιουνίου, εγώ δεν βρισκόμουν στο χωριό και έμαθα εκ των υστέρων τι είχε συμβεί. Ότι δηλαδή ο Πρίαμος Ξυδάκης και ο Μανώλης Σταυρουλάκης ήταν νεκροί, 'οπως και ότι είχαν τραυματιστεί ο αδερφός μου Γιώργος και ο 17χρονος γιος του", συνέχισε.
"Κατηγορούμαι ότι μαζί με τον άλλον μου αδερφό επιβιβαστήκαμε σε αυτοκίνητο και οπλισμένοι κυνηγήσαμε και πυροβολήσαμε εναντίον του πατέρα του 34χρονου Πρίαμου Ξυδάκη, Γιάννη, με σκοπό να τον σκοτώσουμε. Πώς θα μπορούσα όμως να είμαι εγώ που πυροβόλησα εναντίον του, όταν δεν βρισκόμουν καν εκεί; Είμαι αθώος", επιμένει πεισματικά.

ΠΗΓΗ: ESPRESSO

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου