Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΗ ΝΔ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ!

Να και ένα στέλεχος που έχει αξιοπρέπεια και δεν αποδέχεται να μπει σε λίστα κόμματος με το οποίο δεν είχε εκλεγεί την τελευταία φορά. Ο λόγος για τον στενό συνεργάτη της Ντόρας ΜπακογιάννηΓιάννη Οικονόμου που όπως ο ίδιος ανακοίνωσε...
 
ότι δεν θέλει να είναι υποψήφιος στις λίστες της Ν.Δ. Ο Οικονόμου αποφάσισε ν στηρίξει τη Νέα Δημοκρατία στις εκλογές του Ιουνίου όχι όμως από εκλόγιμη θέση ψηφοδελτίου παρά το ότι από τη Νέα Δημοκρατία του προτάθηκε η 2η θέση στη λίστα της Φθιώτιδας η οποία εν τέλει μπορεί να είναι και εκλόγιμη.
«Δεν μπορώ να δεχθώ την πρόταση για λόγους αρχής. Πάνω από μια βουλευτική έδρα είναι η αξιοπρέπεια και η ηθική του καθενός. Και η δική μου δεν μου επιτρέπει να γυρίσω στο τόπο που γεννήθηκα ως «πολιτικός αλεξιπτωτιστής», ούτε να δεχθώ το να αρπάξω μια ευκαιρία και να γίνω κάπου βουλευτής, επειδή έχω παρέμβαση στα κέντρα των αποφάσεων. Δεν θα στερήσω από ανθρώπους που πάλεψαν, αυτά που δικαιούνται. Θα είμαι στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας, θέτοντας τον εαυτό μου στην διάθεση της παράταξης. Θα αγωνιστώ και θα ψηφίσω τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και καλώ και όλους τους φίλους και συμπατριώτες μου που συμμερίζονται τις απόψεις αυτές, να κάνουν το ίδιο» λέει χαρακτηριστικά σε δήλωσή του ο Γιάννης Οικονόμου.



fimotro

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου