Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Pinterest: Το νέο «κοινωνικό δίκτυο» το οποίο ξεπερνάει το traffic του Youtube και του Google+

Το όνομά του το ακούμε τελευταία ολοένα και συχνότερα; Τι είναι όμως το Pinterest;
Πρόκειται για ένα «social bookmarking» site που λειτουργεί από το Μάρτιο του 2010, επιτρέποντας στους χρήστες του να συλλέγουν και να μοιράζονται πράγματα που τους «αρέσουν» στον Παγκόσμιο Ιστό.


Η υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν, στην ουσία, τους δικούς τους online «πίνακες ανακοινώσεων» που αφορούν δημοφιλείς κατηγορίες, όπως, για παράδειγμα, τη διακόσμηση σπιτιού, το φαγητό ή θέματα γύρω από μία γαμήλια τελετή ή να δημιουργούν τις δικές τους με βάση θέματα που τους ενδιαφέρουν. Οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιούν το εργαλείο «Pin it» του Pinterest ή τη συμβατή iPhone εφαρμογή για να «σώσουν» πράγματα που θέλουν να βλέπουν -online και offine- αλλά και να ανακαλύπτουν και να κάνουν «repin» φωτογραφίες που οι φίλοι τους έχουν συγκεντρώσει στα προσωπικά τους newsfeeds. Μπορούν φυσικά να σχολιάσουν τα «pins» των φίλων τους ή να τους «ακολουθήσουν», ώστε να παρακολουθούν τις δημοσιεύσεις τους. Κι όλα αυτά σε ένα ιδιαίτερα φιλικό και όμορφο interface, με έμφαση στις φωτογραφίες, που προδιαθέτει το χρήστη να χρησιμοποιήσει το νέο κοινωνικό δίκτυο, αλλά και χωρίς το «χάος» των -αδιάφορων πολλές φορές για τους περισσότερους από εμάς- προσωπικών δημοσιεύσεων χρηστών που μπορεί να συναντήσει κανείς στο Facebook ή το Google+.

Η ιστοσελίδα είναι ιδιαίτερα δημοφιλής ανάμεσα στις γυναίκες που, σύμφωνα με στατιστικές έρευνες, αποτελούν την πλειονότητα των χρηστών του Pinterest, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα δημοφιλής σε κατηγορίες bloggers που έχουν ως αντικείμενο κατηγορίες όπως π.χ. τα φαγητά, η ομορφιά κ.ά. Η δημοτικότητα του Pinterest, τους τελευταίους μήνες, πραγματικά, αυξάνεται με ταχύτατους ρυθμούς. Ενδεικτικά, η κίνηση της ιστοσελίδας τετραπλασιάστηκε από το Σεπτέμβριο έως το Δεκέμβριο, με τα στατιστικά να αναφέρουν ότι είχε, μόνο τον τελευταίο μήνα του 2011, περισσότερους από 7.51 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες. Φαίνεται, μάλιστα, πως το traffic της είναι τόσο αυξημένο που ξεπερνάει ακόμη και αυτό του Google+ αλλά και του Youtube, φτάνοντας στα επίπεδα του Twitter.

Kι όλα αυτά, παρόλο που το Pinterest βρίσκεται, προς το παρόν, σε beta περίοδο, επιτρέποντας την πρόσβαση στους χρήστες μόνο με προσκλήσεις.

Το Pinterest φαίνεται πως έχει γίνει το «talk of the town» της εποχής, με αποτέλεσμα να προκαλέσει το ενδιαφέρον ακόμη και της ίδιας της Google για εξαγορά, σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει τις τελευταίες μέρες. Φήμες θέλουν τον κολοσσό της αναζήτησης να έχει κάνει πρόταση εκατομμυρίων δολαρίων στους ιδιοκτήτες τους για την εξαγορά, χωρίς, πάντως, καμία από τις δύο πλευρές να έχει επιβεβαιώσει επίσημα το γεγονός.

Υπάρχουν, βέβαια, και τα πρώτα προβλήματα για το site, με πρόσφατα δημοσιεύματα να κατηγορούν το Pinterest ότι έχει «κρυφά» έσοδα από links σε ecommerce sites που μπορούν να συνδεθούν με τα pins των χρηστών, χωρίς τη συγκατάθεσή τους.

Όπως και να έχει, το Pinterest, αν και βρίσκεται στα πρώτα του βήματα, έχει προκαλέσει πολύ «θόρυβο» γύρω από το όνομά του. Ξεπερνώντας τις «παιδικές» του «ασθένειες» και αναμένοντας να βγει από την beta περίοδό του, οι περισσότεροι συμφωνούν ότι πρόκειται για ένα start-up που θα μας απασχολήσει το επόμενο διάστημα…

Δείτε ένα infographic για το Pinterest

Πηγή: Mashable

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου