Με τη μετακίνηση της Νέας Δημοκρατίας στη Συγγρού, ο Αντώνης Σαμαράς προσπαθεί να περάσει ένα νέο προφίλ, ενός νέου, πιο οργανωμένου και πιο δυναμικού κόμματος.
Για αυτό το λόγο, ακολούθησε και τα βήματα της ΟΝΝΕΔ και προχώρησε στην αλλαγή του λογοτύπου του κόμματος. Με πολύ πιο συμβατικό τρόπο, χωρίς να δεχτεί προτάσεις από τα απλά μέλη και τους ψηφοφόρους του κόμματος, χρησιμοποιώντας για ακόμη μία φορά τους γραφίστες μίας εταιρείας επικοινωνίας, που είναι κλεισμένοι στα γραφεία τους και δεν αφουγκράζονται τη θέληση του κόσμου.
Ενδεικτικό είναι το πελατολόγιο της εταιρείας αυτής, που ίσως αναδεικνύει και τους λόγους που αυτή επιλέχθηκε... Καραμανλής, Σπηλιωτόπουλος κλπ. κλπ. (www.pilides.gr)
Και σε αυτό το σημείο, θα καλέσουμε τον Αντώνη Σαμαρά να σταματήσει να αναθέτει τα πάντα στον κύκλο, ένθεν και ένθεν, και να ανοιχτεί σε όλόυς εκείνους, που γράφτηκαν μέλη του κόμματος και να τους αξιοποιήσει, καθώς είναι αδιανόητο να τους θυμάται μόνο για να ζητήσει τη βοήθειά τους στις εκλογικές διαδικασίες και να μη ζητάει την άποψη και τη συμμετοχή τους στα υπόλοιπα θέματα που αφορούν το κόμμα και τη στρατηγική του.
Εκτός κι αν πιστεύει κι αυτός, ότι κλεισμένος μέσα στο καβούκι του, θα καταφέρει να κάνει κάτι διαφορετικά, πρώτα απ' όλα για τη χώρα και έπειτα και για την παράταξη ...
2 σχόλια:
dikio 100%.. den mporoun oi grafiades na katalaboun ti aisthanontai oi Ellines psifoforoi..
i ND prepei na epistrepsei stis rizes tis.. sto lao...
Antwni diwxtous olous. Mi mas diapseyseis.
http://25iouniou.blogspot.com/
Δημοσίευση σχολίου