Η μετακίνηση της Όλγας Κεφαλογιάννη από το Ρέθυμνο στην Α’ Αθηνών, ήρθε
να υπηρετήσει την πολιτική αναγκαιότητα ενίσχυσης του ψηφοδελτίου της
Νέας Δημοκρατίας, στην εκλογική περιφέρεια που σχεδόν ταυτίζεται με τα
όρια του Δήμου Αθηναίων. Του ιστορικότερου της Ευρώπης.
Η νεαρή πολιτικός φαίνεται ότι… περπάτησε με τρόπο μεθοδικό την Α’
Αθηνών όλο το προηγούμενο διάστημα, και σήμερα δρέπει τους καρπούς
εκείνης της επαρκούς προετοιμασίας, καθώς εμφανίζεται να ξεκινά από
προνομιακή αφετηρία αυτή τη δύσκολη και οριακή πολιτική μάχη.
Στις μέχρι σήμερα δημόσιες ομιλίες της, στις συνεντεύξεις της αλλά
και στον απευθείας, ανόθευτο διάλογο με τους ψηφοφόρους της Α’ Αθηνών, η
Όλγα Κεφαλογιάννη εμφανίζει συγκροτημένο σχέδιο για το μέλλον. Για το
πώς η Αθήνα θα ανακτήσει την αυτοπεποίθησή της, θα ξαναγίνει το brand
name μιας πρωτεύουσας πολιτισμού και ανάπτυξης, θα συμπαρασύρει συνολικά
την Ελλάδα στο μέλλον που θα μας κάνει να ξεχάσουμε το μελαγχολικό
παρόν.
Ως αρμόδια Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας άλλωστε,
διοργάνωσε εκδήλωση με τίτλο «Στρατηγική για την Αθήνα», όπου παρουσίασε
κωδικοποιημένες προτάσεις για το rebranding της πρωτεύουσας. Που εν
συνεχεία κοινοποίησε στους πολίτες της Αθήνας, μέσω των social media και
του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δηλαδή των πλέων σύγχρονων μορφών
κοινωνικής επικοινωνίας. Η Όλγα έχει σχέδιο για την Αθήνα. Και δεν το
κρύβει.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου