Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Ο προστάτης των πτωχών μεγαλοδημοσιογράφος και "μεγαλοοφειλέτης"


Παλιά ξινά σταφύλια θα μου πείτε, αλλά όλα έχουν την σημασία τους. Όπως για παράδειγμα -σε άλλο θέμα πάω τώρα αλλά...- η γνωστή κυρία με το ποινικό μητρώο και τις καταδίκες που διορίστηκε και κρατική αξιωματούχος έχοντας στις πλάτες της ποινές φυλάκισης και εκ των υστέρων ο κ. Καστανίδης της έδωσε χάρη, η οποία επανεμφανίστηκε κάνοντας κριτική στο νομοσχέδιο για τον Αγροτουρισμό. Για την ταμπακιέρα όμως δεν είπε τίποτα. Έστω να ζητήσει μια συγγνώμη να πει κάτι. Κριτική όμως έκανε!!!

Επανέρχομαι τώρα στο αρχικό. Το 1996, όντας "νεαρός εκδότης", δεδομένου ότι το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ είχε κυκλοφορήσει στα τέλη του 1995 (προσπαθώντας να ικανοποιήσω μια φιλοδοξία μου, ματαιοδοξία ίσως...), δημοσίευσα ένα αποκλειστικό ρεπορτάζ, για το οποίο ...παρεξηγήθηκε μεγαλοξενοδόχος της εποχής. Ρεπορτάζ το οποίο απλώς παρουσίαζε κάποια αντικειμενικά στοιχεία, τα οποία είχαν έρθει από απολύτως αξιόπιστη πηγή. Χωρίς οποιαδήποτε επικοινωνία ο άνθρωπος αυτός μου έκανε αγωγή ζητώντας και γω δεν ξέρω τι, μάλιστα χρησιμοποιώντας τον πιο γνωστό ποινικολόγο της εποχής...

Τρομαγμένος λοιπόν, επειδή ήταν και η πρώτη φορά που μου συνέβαινε κάτι τέτοιο και προφανώς δεν είχα νομικούς συμβούλους και άλλα τέτοια, προσπάθησα να δω τι θα κάνω.

Επισκέφθηκα λοιπόν τον μεγαλοδημοσιογράφο και προστάτη των πτωχών και αδυνάτων (sic) και της ελευθεροτυπίας και του είπα το θέμα, δίνοντάς του και το δημοσίευμα.
Μου είπε ότι το δημοσίευμα ήταν μια χαρά και δεν καταλάβαινε γιατί ο ξενοδόχος στράφηκε νομικά εναντίον μου. Κατόπιν τούτου του ζήτησα να έρθει στο δικαστήριο να καταθέσει αυτό ακριβώς που μου είχε πει προσωπικά, δεδoμένου του κ;yρους του. Τότε με απίστευτη έκπληξη τον άκουσα να μου λέει ότι δεν μπορεί να έρθει στο δικαστήριο γιατί δεν ήξερε λέει εάν ο ιδιοκτήτης της εφημερίδας θα ήταν σύμφωνος, εάν, εάν, εάν...Μου υποσχέθηκε δε ότι θα μιλούσε στην ΕΣΗΕΑ για να έρθει άλλος μάρτυρας υπεράσπισης, κ.λπ., κ.λπ., αλλά ουδείς εμφανίστηκε...

Τώρα μας προέκυψε και οφειλέτης του Δημοσίου...

Αυτά απλά για να ξέρουμε για κάποιους μεγαλοσχήμονες που άλλα δείχνουν και άλλα αποδεικνύονται, στην δική μου τουλάχιστον περίπτωση...

Βέβαια λίγο πριν εκδικαστεί, πάλι χωρίς οποιαδήποτε επαφή, ο ξενοδόχος αυτός απέσυρε την αγωγή.

Αυτά για την ιστορία...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου