Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Ξέσπασμα του Μιχάλη Καρχιμάκη: «Δεν πληρώνομαι, δεν παραιτούμαι»

«Αν τα είχα ‘’παντελονιάσει’’ και τα είχα οικονομήσει, θα είχα παραιτηθεί. Και τότε αυτό θα ήταν το ύποπτο». Αυτό δήλωσε ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ, Μ.Καρχιμάκης, απαντώντας στην κριτική που του ασκήθηκε επειδή δέχθηκε θέση στο υπουργείο υποδομών, όντας πρώην υπάλληλος της Ολυμπιακής Αεροπορίας.

«Ένσημα δεν κολλάω, μισθό δεν παίρνω Συνεπώς γιατί να παραιτηθώ;» είπε ο Μ. Καρχιμάκης, σε συνέντευξή του στο «Βήμα» και πρόσθεσε: «Όπως όλοι οι βουλευτές, ανέστειλα με την εκλογή μου στη Βουλή την υπαλληλική μου ιδιότητα. Ότι εργαζόμουν στην Ολυμπιακή δεν το έκρυψα ποτέ, το έχω και στο βιογραφικό μου. Εργαζόμουν ως διοικητικός λογιστής και έπαιρνα 1.800 ευρώ μισθό»
«Αν κάποιοι νομίζουν ότι στοχοποιώντας με θα βγάλουν τα απωθημένα τους για τη διαδρομή μου στα χρόνια της αντιπολίτευσης και επιδιώκουν να μου βάλουν τσιρότο στο στόμα, πρέπει να καταλάβουν τούτο: Θα είμαι πιο σκληρός και πιο αμείλικτος» τόνισε ο Μ. Καρχιμάκης.

Ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ επέκρινε δριμύτατα την αναπληρώτρια εκπρόσωπο της ΝΔ, Βασιλική Τζότζολα, η οποία την περασμένη εβδομάδα αρνήθηκε τον διορισμό της στο Δημόσιο, υπογραμμίζοντας μάλιστα χαρακτηριστικά ότι «δεν είμαστε όλοι ίδιοι».

Η Β. Τζότζολα «πληρωνόταν και επιβάρυνε το κράτος. Εγώ όμως όχι. Εδώ μπαίνει όμως ένα ζήτημα: Τώρα που παραιτήθηκε από τη θέση της, πώς θα ζήσει; Με ποια δουλειά; Να μας το πει», είπε χαρακτηριστικά ο Μ. Καρχιμάκης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου