Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Mανιτάκης: Όσο είμαι υπουργός, δεν θα υπογράψω απόλυση στο Δημόσιο


Την διαβεβαίωση πως δεν πρόκειται να υπογράψει την απόλυση δημοσίων υπαλλήλων έδωσε σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αντώνης Μανιτάκης, τονίζοντας: «Όσο είμαι υπουργός, δεν θα βάλω την υπογραφή μου σε απόλυση».

Ταυτόχρονα, ο κ. Μανιτάκης υποστήριξε ότι δεν υπάρχει πλέον από την τρόικα η απαίτηση για 150.000 απολύσεις καθώς ο αριθμός αυτός έχει καλυφθεί μέσω των συνταξιοδοτήσεων, διευκρινίζοντας, ωστόσο, πως δεν θα γίνουν προσλήψεις έτσι ώστε ο αριθμός των υπαλλήλων.

Σύμφωνα με τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, οι θέσεις που θα μένουν κενές θα καλύπτονται με τις μετατάξεις όσων τίθενται σε διαθεσιμότητα.

Εν τω μεταξύ, κόντρα ξέσπασε μεταξύ του κ. Μανιτάκη και του Αλέξη Μητρόπουλου καθώς ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τον διέκοπτε συνέχεια και του έλεγε ότι θα απολυθούν δημόσιοι υπάλληλοι.

Η απάντηση του υπουργού ήταν άμεση και σε υψηλούς τόνους.

«Γιατί τόση χαρά, τόσο πάθος, τόσος αγώνας να αποδείξετε ότι θα απολυθούν υπάλληλοι; Και εγώ να λέω συνεχώς ότι δεν θα απολυθούν. Εγώ το διάβασα το μνημόνιο. Κάνω αγώνα για ένα κοινό σκοπό, για να μην γίνουν απολύσεις. Αν το θέλετε και εσείς αυτό βοηθήσετε με και μην μου κάνετε αντιπολίτευση. Γιατί αμφισβητείτε τις προθέσεις μου; Δεν έχετε διαβάσει το μνημόνιο λέτε μόνο κάποια αποσπάσματα και χρησιμοποιείται μια δικολαβίστικη πρακτική. Δεν απολογούμαι για το μνημόνιο αλλά για αυτά που κάνω εγώ», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μανιτάκης.

Στη συνέχεια, ο κ. Μητρόπουλος απάντησε με εξίσου αιχμηρό τρόπο: «Εδωσα αγώνες από μαθητής κατά της Χούντας για να είστε σήμερα εδώ και να κάνετε αυτά που κάνετε. Περιμένω μέχρι το τέλος της συνεδρίασης να μου ζητήσετε συγγνώμη».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου