Τρίτη, 10 Ιουλίου 2012

Ποιες διαφημίσεις «τραβούν» τους χρήστες του Διαδικτύου;

Αν είσαι διαφημιστής και θέλεις τα banner των διαφημίσεων σου να φαίνονται στους επισκέπτες διάφορων ιστοσελίδων στο διαδίκτυο, τότε καλό θα ήταν να επιλέξεις το ψηλότερο σημείο της οθόνης καθώς και το αριστερό κομμάτι. Επίσης καλό θα ήταν να συμπεριλάβεις και κάποια πρόσωπα στις διαφημίσεις σου. 


Αυτή είναι η συμβουλή που μπορεί να δώσει η έρευνα για τις διαφημίσεις στο διαδίκτυο με το σύστημα Real CPM. Αυτό το σύστημα απεικονίζει το μέρος στο οποίο εστιάζει περισσότερο ο χρήστης όταν μπαίνει σε μία ιστοσελίδα. 

Το Eye Track Shop δίνει πληροφορίες σχετικά με το σημείο της οθόνης, το οποίο κοιτούν οι επισκέπτες, καθώς και τον χρόνο που περνούν κοιτώντας τη διαφήμιση. 

Βέβαια, η έρευνα μπορεί να σε βοηθήσει να μάθεις αν οι χρήστες του διαδικτύου θα δουν τη διαφήμισή σου, ωστόσο κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι τελικά θα αγοράσουν το προϊόν. 









0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου