Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

Πασίγνωστος Ελληνας τραγουδιστής αποκαλύπτει: Είχα σκεφθεί να βάλω τέλος στη ζωή μου

Σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση πασίγνωστος Ελληνας τραγουδιστής κατά τη διάρκεια πρόσφατης συνέντευξης που παραχώρησε αποκάλυψε ότι είχε φθάσει ένα βήμα πριν την αυτοκτονία.

Ο λόγος για τον Μηδενιστή ο οποίος μιλώντας στο περιοδικό ΕΓΩ Weekly αναφέρθηκε στις κρίσεις πανικού από τις οποίες υποφέρει από τα 19 του χρόνια και οι οποίες τον οδήγησαν στην κατάθλιψη και τον έβαλαν στη διαδικασία να σκεφθεί ακόμη και το ενδεχόμενο να βάλει τέλος στη ζωή του.

«Στα 19 μου, ένα ωραίο πρωί Κυριακής, ήρθε το πρώτο κρούσμα με μια κρίση πανικού. Έφτασα στο σημείο να καλέσω ασθενοφόρο και να εισαχθώ στο νοσοκομείο. Η διάγνωση ήταν "σπασμοί του μυοκαρδίου". Φοβήθηκα πολύ για την καρδιά μου. Επειτα από μια εβδομάδα με ξαναχτύπησε και από τότε έγινε μόνιμο. Ποτέ δεν μπήκα στη διαδικασία να θεραπεύσω τις κρίσεις πανικού. Πίστευα ότι θα τα βγάλω πέρα μόνος μου. Αργότερα ήρθαν οι καταθλίψεις και όλα τα ψυχοσωματικά. Μετά από 8 χρόνια ξεκίνησα φαρμακευτική αγωγή», αναφέρει χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής.

Ο Μηδενιστής μεταξύ άλλων κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του ανέφερε πως είχε σκεφθεί να βάλει τέλος στη ζωή του εξήγησε τους λόγους για τους οποίους τελικά δεν το έκανε. «Ο λόγος που δεν το έκανα είναι γιατί τρόμαζα και μόνο που το σκεφτόμουν. Είχα φτάσει το σημείο να ξυπνάω μετά από 12 ώρες ύπνου και να μην μπορώ να κουνήσω ούτε το μικρό μου δάχτυλο», είπε χαρακτηριστικά.

«Πήγα σε ψυχολόγο, αλλά επειδή δεν ήμουν πολύ του μπλα - μπλα ένιωθα ότι δεν μου προσέφερε κάτι. Εγώ έφταιγα βέβαια δεν το δούλεψα αρκετά μέσα μου. Η κατάσταση βελτιώθηκε με τη φαρμακευτική αγωγή. Σήμερα είμαι πολύ καλύτερα, ξεπέρασα τις κρίσεις πανικού. Αν τότε το πρόβλημα ήταν στο 100%, σήμερα είναι πια στο 15%», πρόσθεσε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου