Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Μισέλ Ομπάμα: Οι ΗΠΑ είναι έτοιμες για γυναίκα Πρόεδρο

MIchelle-Obama-Hillary-Clinton
Στο εξώφυλλο του περιοδικού “Parade ” εμφανίζεται αυτή την εβδομάδα η Μισέλ Ομπάμα. Η Πρώτη Κυρία παραχωρεί και μια μεγάλη συνέντευξη, στην οποία εξηγεί γιατί… βαρέθηκε τις αφέλειες που έκανε στα μαλλιά της, και φτάνει στο σημείο να μιλήσει για την πρώτη γυναίκα Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών, που κατά τη γνώμη της… έρχεται.

“Στα πενήντα μου χρόνια, αισθάνομαι γεμάτη με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για τον εαυτό μου. Βλέπω περισσότερο καθαρά ποιά είμαι, κυρίως σαν γυναίκα. Φυσικά και με απασχολεί η υγεία μου, γι’ αυτό και προσέχω τη διατροφή μου, φροντίζω να αθλούμαι και ελέγχω τυχόν πόνους που αισθάνομαι”, δήλωσε η Μισέλ Ομπάμα για τα… δικά της.
Η σύζυγος του Αμερικανού Προέδρου Μπαράκ Ομπάμα ωστόσο, είναι βαθιά πολιτικοποιημένη. Και διαδραμάτισε κομβικό ρόλο στις δυο νίκες, του 2008 και του 2012, ειδικά στη δεύτερη. Έχει λοιπόν άποψη για το ενδεχόμενο να αποκτήσει στο μέλλον η Αμερική μια γυναίκα Πρόεδρο.
“Πιστεύω ότι η χώρα μας είναι πλέον έτοιμη γι’ αυτό. Είναι απλώς θέμα ερώτησης για το ποιό είναι το κατάλληλο πρόσωπο εκεί έξω”, σημείωσε η Μισέλ Ομπάμα.
Η Χίλαρι Κλίντον φυσικά είναι η προφανής επιλογή, με δεδομένο το (έστω και ανομολόγητο) ενδιαφέρον της για την Προεδρία, πολλοί ωστόσο θα έβλεπαν την ίδια τη Μισέλ Ομπάμα στον Λευκό Οίκο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου