Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Η. Ψινάκης: Έπεσε από το ταβάνι! (video)


Κυριολεκτικά ουρανοκατέβατος πήγε στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου ο Ηλίας Ψινάκης, που μπήκε στο πλατό… από το ταβάνι! Καθώς τον παρουσίαζε ο παρουσιαστής ο γνωστός μάνατζερ έπεσε πάνω του σηκώνοντας σκόνη.

Ο Ηλίας Ψινάκης μίλησε ανοιχτά δηλώνοντας πως του λείπει η τηλεόραση: «Μου λείπει ο Περρής, μου λείπουν τα νούμερα… μου λείπει και η Μανωλίδου» είπε  για την απουσία του από το φετινό "Ελλάδα Έχεις Ταλέντο".
Όπως εξήγησε ο μάνατζερ – δημοτικός σύμβουλος, από το "Fab 5" αποχώρησε γιατί το concept δεν ήταν όπως το αντίστοιχο του Εξωτερικού. «Δεν ήταν θέμα budget! Με έπιασαν τα νεύρα μου, γιατί να πηγαίνεις σε μια συνοικία και να αποτριχώνεις έναν κακομοιρούλη και να του κάνεις μαλλιά… Δεν ήταν έτσι το αμερικάνικο», είπε και πρόσθεσε: «Eίπα να το κάνουμε αλλιώς, με καλλιτέχνες, όπως και πήραμε τον Φλωρινιώτη. Δεν δέχθηκε ο Λάτσιος. Είπε “έτσι είναι το concept κι αν σ’ αρέσει”… Δεν μου είπαν “άντε γεια”, αλλά “τον π**λο”».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου