Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Πασίγνωστος τραγουδιστής δηλώνει πως το καλύτερο πολίτευμα για την Ελλάδα είναι η μοναρχία!


Ο τραγουδιστής επιθυμεί την επιστροφή στη δραχμή, πιστεύει ότι η Ελλάδα δεν έχει καμία σχέση με την Ευρώπη, θεωρεί ότι την Ελλάδα την κατέστρεψαν οι Έλληνες και πως οι Αγανακτισμένοι θα έπρεπε να μουτζώσουν πρώτα τους εαυτούς τους!









Στο περιοδικό ΕΓΩ και την Κατερίνα Μπούσιου μίλησε ο γνωστός τραγουδιστής, τόσο για τη σχέση του με τα MEDIA, όσο και για τις απόψεις του περί Ευρώπης, ευρώ και Ελλήνων.

Γιατί σας απέκλεισαν από τα ραδιόφωνα;

Το μόνο που έχω να πω είναι ότι, κάποια στιγμή, οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί πρέπει να κάνουν καλά τη δουλειά τους. Να κρίνουν τι πρέπει να παίξουν ανάλογα με το αν είναι καλό ή κακό. Να μην παίζουν ότι τους πασάρουν οι δισκογραφικές εταιρείες.

Πώς αντιδρούσατε όταν δεν ήσαστε ο αγαπημένος των media;

Έκανα όπως πάντα τη δουλειά μου. Αυτό νομίζω πως ήταν η καλύτερη απάντηση. Δεν έχω να κάνω με αυτούς, ας το πούμε έτσι. Έχω να κάνω με τον κόσμο. Και ευτυχώς, ο κόσμος νιώθω ότι με αγαπάει. Έχω εισπράξει πολύ χειροκρότημα στη ζωή μου. Για να ευλογήσω και λίγο τα γένια μου, είμαι από τους λίγους που έχουν κάνει 20 επιτυχίες στην καριέρα τους που έχουν αντέξει για δεκαετίες.



Πιστεύετε πως ήρθε η ώρα, ανάμεσα στα τόσα πράγματα που αλλάζουν στην Ελλάδα, να καταφέρουμε να ξεφύγουμε και από την εμπορευματοποίηση του τραγουδιού;

Το ελπίζω! Τώρα που λέτε για εμπορευματοποίηση, σκέφτηκα και την παγκοσμιοποίηση, τότε που θέλαμε όλοι ξαφνικά να γίνουμε Ευρωπαίοι. Ως χώρα, δεν έχουμε κατ' αρχάς καμιά σχέση με την Ευρώπη, ούτε ως κουλτούρα ούτε ως DNA.

Και που ανήκουμε; Ή που θα πρέπει να ανήκουμε;

Θα έπρεπε να ανήκουμε μόνο στην Ελλάδα, που είναι μια πανέμορφη χώρα.

Και αν γίνει αυτό, πώς θα ζήσουμε εκτός Ευρώπης; Πως θα είναι το ...μετά;
Γιατί να σκεφτόμαστε μόνο το τι θα γίνει μετά και να μη σκεφτούμε το πόσο ωραία περνάγαμε πριν μπούμε στην Ευρώπη, με τη δραχμούλα μας;

Είστε υπέρ της επιστροφής στη δραχμή;

Ναι, αλλά όχι με τον τρόπο που το λένε τώρα και όλα τα εξωφρενικά σενάρια που εμφανίζουν διάφοροι. Το ότι, για παράδειγμα, 1 ευρώ θα κάνει 1,000 δραχμές. Μας τα έχουν παρουσιάσει πολύ απαισιόδοξα τα πράγματα. Ειλικρινώς, δεν έχω ακούσει μια σοβαρή τοποθέτηση για να καταλάβουμε πώς ακριβώς θα είναι αν πάμε σε αυτό το σενάριο. Τη μεγαλύτερη, πάντως, καταστροφή την πάθαμε από τη στιγμή που μπήκαμε στο ευρώ. Χάσαμε το μέτρο. Εκεί που αγοράζαμε 100 δραχμές ένα προιόν, την επόμενη το αγοράζαμε 1,000 δραχμές.

Ποιοι φταίνε για την κατάσταση αυτή;

Οι Έλληνες κατέστρεψαν την Ελλάδα και όχι οι πολιτικοί. Οι ψηφοφόροι φταίνε που ψήφιζαν του μεγαλύτερους προδότες που έχουν περάσει ποτέ από την ιστορία μας. Και ντρέπομαι γι' αυτό. Οι πατριώτες μας ψήφιζαν προδότες. Κανείς δεν δικαιούτε πια να λέει το κλασικό: "Δεν ήξερα".

Τότε που οι Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα μούτζωναν στη Βουλή, εγώ έλεγα ότι πρώτα έπρεπε να μουτζώσουν τους εαυτούς τους και μετά τους πολιτικούς. Το καλύτερο πολίτευμα για εμάς είναι η μοναρχία -όχι με τη μορφή της δικτατορίας, με ένα σοφό ηγέτη. Όπως ήταν ο Γκάντι, για παράδειγμα. Δεν λειτουργεί σε εμάς, ως λαό, το όπου λαλούν πολλοί κοκόροι. Και το βασικό: δεν πρέπει να χάσουμε την αξιοπρέπειά μας και το χαμόγελό μας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου