Ιδιαίτερα ευεργετική όχι μόνο για το βιογραφικό αλλά και για τον εγκέφαλο είναι η εκμάθηση μιας δεύτερης ξένης γλώσσας πλην της μητρικής, σύμφωνα με νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, η οποία έρχεται να επιβεβαιώσει προηγούμενες μελέτες ότι η γνώση ξένων γλωσσών αποτελεί....
μία ευεργετική μορφή εκπαίδευσης του εγκεφάλου, που ωφελεί την προσοχή, την μνήμη κ.ά. Οι ερευνητές του πανεπιστημίου Nortwestern του Ιλινόις, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ (PNAS), κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η διγλωσσία επιδρά θεμελιωδώς στον εγκέφαλο και μεταβάλλει τον τρόπο που το νευρικό σύστημα αντιδρά στους ήχους, όπως έδειξαν τα σχετικά εργαστηριακά πειράματα.
Όπως διαπίστωσαν οι επιστήμονες, όταν επικρατούσε σχετική ησυχία στο εργαστήριο, και οι δύο ομάδες, όσοι μιλούσαν μόνο την μητρική γλώσσα και όσοι μιλούσαν και μια δεύτερη, είχαν παρόμοιες εγκεφαλικές αντιδράσεις στους διάφορους ήχους. Όταν όμως σκοπίμως το εργαστήριο κατακλύστηκε από ηχητικά ερεθίσματα και θορύβους, τότε τα μέλη της δεύτερης ομάδας των ξενόγλωσσων τα κατάφεραν πολύ καλύτερα στο να επεξεργαστούν τους ήχους, να εστιάσουν την προσοχή τους στη φωνή του εκάστοτε ομιλητή και να αποκόψουν τους άλλους θορύβους στο υπόβαθρο. Η διαφορά στις επιδόσεις ανάμεσα στις δύο ομάδες εθελοντών ήταν ορατή και στα εγκεφαλικά κύματά τους.
Όσοι γνωρίζουν κι άλλη γλώσσα, φαίνεται λοιπόν πως έχουν πιο αποδοτικό ακουστικό σύστημα, πιο ευέλικτο και πιο ικανό να εστιάζεται αυτομάτως στα ηχητικά ερεθίσματα να τα επεξεργάζεται.
Προηγούμενη έρευνα έχει δείξει ότι η διγλωσσία βοηθά στην καταπολέμηση της άνοιας.
Read more: http://www.trelokouneli.gr/2012/05/blog-post_9260.html#ixzz1tiRiNs8W
μία ευεργετική μορφή εκπαίδευσης του εγκεφάλου, που ωφελεί την προσοχή, την μνήμη κ.ά. Οι ερευνητές του πανεπιστημίου Nortwestern του Ιλινόις, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ (PNAS), κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η διγλωσσία επιδρά θεμελιωδώς στον εγκέφαλο και μεταβάλλει τον τρόπο που το νευρικό σύστημα αντιδρά στους ήχους, όπως έδειξαν τα σχετικά εργαστηριακά πειράματα.
Όπως διαπίστωσαν οι επιστήμονες, όταν επικρατούσε σχετική ησυχία στο εργαστήριο, και οι δύο ομάδες, όσοι μιλούσαν μόνο την μητρική γλώσσα και όσοι μιλούσαν και μια δεύτερη, είχαν παρόμοιες εγκεφαλικές αντιδράσεις στους διάφορους ήχους. Όταν όμως σκοπίμως το εργαστήριο κατακλύστηκε από ηχητικά ερεθίσματα και θορύβους, τότε τα μέλη της δεύτερης ομάδας των ξενόγλωσσων τα κατάφεραν πολύ καλύτερα στο να επεξεργαστούν τους ήχους, να εστιάσουν την προσοχή τους στη φωνή του εκάστοτε ομιλητή και να αποκόψουν τους άλλους θορύβους στο υπόβαθρο. Η διαφορά στις επιδόσεις ανάμεσα στις δύο ομάδες εθελοντών ήταν ορατή και στα εγκεφαλικά κύματά τους.
Όσοι γνωρίζουν κι άλλη γλώσσα, φαίνεται λοιπόν πως έχουν πιο αποδοτικό ακουστικό σύστημα, πιο ευέλικτο και πιο ικανό να εστιάζεται αυτομάτως στα ηχητικά ερεθίσματα να τα επεξεργάζεται.
Προηγούμενη έρευνα έχει δείξει ότι η διγλωσσία βοηθά στην καταπολέμηση της άνοιας.
Read more: http://www.trelokouneli.gr/2012/05/blog-post_9260.html#ixzz1tiRiNs8W
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου