Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ: Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ- Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ

Λεγομαι Αλεξανδρος, ειμαι 21 χρονων και ειμαι μελος του κινηματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ (www.oxidiodia.gr).

Βραδυ Τεταρτης (3-8-11) στο μετρο Συνταγματος.Κατεβαινω τις αρχικες κυλιομενες σκαλες, στα εκδοτηρια. Καθως κατεβαινα, στα δεξια προς Αγιο Δημητριο, βλεπω 2 ελεγκτες να περιμενουν κοσμο προφανως για να τον ελεγξουν. Με ειχε προσπερασει μια κοπελα γυρω στα 19-20, και εφτασε 1η στους ελεγκτες. 

Εγω ακομη δεν εχω φτασει και βλεπω το εξης σκηνικο: οι ελεγκτες σταματανε τη κοπελα, κατι της λενε, καταλαβαινω πως η κοπελα δεν ειχε εισιτηριο και βλεπω τον εναν απ τους 2 να βγαζει το σχετικο μπλοκακι ετσι ωστε να γραψει τα στοιχεια της κοπελας. Παραλληλα βλεπω τη κοπελα να ψαχνει τη τσαντα της για το πορτοφολι της,τη ταυτοτητα της κλπ. για να δωσει τα στοιχεια της στους ελεγκτες. 

Η πρωτη μου σκεψη ηταν να προσπερασω και να φυγω μιας και ουτε εγω ειχα εισιτηριο. Μετα σκεφτηκα ομως οτι, σαν μελος του κινηματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΗ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ, εκεινο που μας χαρακτηριζει ειναι η αλληλεγγυη προς τον κοσμο και οχι μονο μεταξυ μας.

Αυτο ηταν εκεινο το οποιο με εκανε να ξεχασω τη 1η σκεψη μου (να προσπερασω ) και να παρεμβω στη κατασταση της συγκεκριμενης κοπελας.

Πλησιαζω τους ελεγκτες και ρωταω με θαρρος: "Τι κανετε εδω? Γραφετε τη κοπελα?", και η απαντηση τους ηταν "Ναι γιατι δεν εχει εισιτηριο". Τοτε εγω τους λεω πως δεν εχουν κανενα δικαιωμα να ζητανε στοιχεια γιατι δεν ειναι αστυνομικα οργανα,ειναι ιδιωτες,ειναι απλοι πολιτες που εργαζονται στο μετρο! 

Παραλληλα, ενθαρρυνω τη κοπελα να φυγει να παει να παρει το μετρο που ηθελε, πραγμα που εκανε ευχαριστωντας με, με ενα χαμογελο. Οι ελεγκτες σαστισανε με τη συμπεριφορα μου και τους εξεπληξε επισης και το γεγονος οτι ειμαι μικρος σε ηλικια και γνωριζα για το θεμα των εισητηριων, οποτε δεν αντεδρασαν καθολου και μπηκαν ξανα στον χωρο που φιλοξενει τους ελεγκτες στο Μετρο. Κι ετσι συνεχισα κι εγω κατεβηκα στο μετρο και εφυγα οπως θα εκανα.

Μετα απο αυτο το γεγονος,ενιωσα πολυ ομορφα και μεγαλη χαρα επειδη για πρωτη μου φορα,βοηθησα μια αγνωστη ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ να βγει απο την δυσκολη κατασταση που βρισκοταν.

Θα πρεπει να καταλαβουν οι υπευθυνοι του Μετρο οτι τα κοινωνικα αγαθα, οπως ειναι τα ΜΜΜ, πρεπει να ειναι δωρεαν για τον λαο και δεν εχουν κανενα δικαιωμα να τρομοκρατουν και να αστυνομευουν τον κοσμο!

Το Κινημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ του οποιου ειμαι μελος, ειναι αυτο που μου εδωσε τη γνωση,το θαρρος και τον τσαμπουκα να παρεμβαινω σε τετοιες καταστασεις, οχι μονο σε συλλογικη παρεμβαση αλλα και κατα μονας!

Ευχαριστω για τη φιλοξενεια!

Αλεξανδρος.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου