Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Τρέφεται μόνο με ...πατατάκια!

Εθισμένη στα πατατάκια, με τα οποία τρέφεται αποκλειστικά τα τελευταία 10 χρόνια, είναι η 30χρονη Ντέμπι Τέιλορ. Δεν τρώει τίποτα άλλο και όπου κι αν πάει, ακόμα και σε ταβέρνα ή στις διακοπές της, κουβαλάει μαζί της σακουλάκια με διάφορες γεύσεις, για να έχει ποικιλία! 
Όπως δήλωσε η ίδια, η οποία εργάζεται ως καμαριέρα σε ξενοδοχείο: “Ξέρω ότι μπορεί να ακούγεται παράξενο αλλά εμένα με βοηθάει. Όποτε προσπαθώ να φάω κάτι άλλο, απλά δεν μπορώ. Αλλά ακόμα και αν το φάω, αρρωσταίνω γιατί το σώμα μου δεν το δέχεται”.

Παρόλο που η οικογένεια της έχει προσπαθήσει πολλές φορές να την βοηθήσει να κόψει αυτή την κακή συνήθεια, η Ντέμπι δηλώνει εθισμένη και συνεχίζει να τα τρώει. ‘Οταν πάλι την ρωτούν αν σκέφτεται να απεξαρτηθεί, λέει: “Δεν βλάπτω κανέναν και η καρδιά μου δεν σταμάτησε ακόμα να χτυπάει, έτσι, μέχρι να πάθω κάποιο σοβαρό πρόβλημα με την υγεία μου θα τρώω με μεγάλη ευχαρίστηση τα αγαπημένα μου πατατάκια”.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου