Μια φράση που χρησιμοποιούμε πολύ συχνά για να χαρακτηρίσουμε καθημερινές σειρές κοινωνικού περιεχομένου και συνήθως μακράς διάρκειας. Το όνομα προέκυψε κατά τη δεκαετία του 1920, όταν το ραδιόφωνο αποτελούσε το δημοφιλέστερο μέσο ψυχαγωγίας σε όλα τα σπίτια.
Στο ραδιόφωνο της εποχής εκείνης, στην Αμερική, υπήρχαν διάφορες σειρές που απευθυνόταν στις γυναίκες ακροάτριες. Μάλιστα, γνώριζαν τεράστια
Στο ραδιόφωνο της εποχής εκείνης, στην Αμερική, υπήρχαν διάφορες σειρές που απευθυνόταν στις γυναίκες ακροάτριες. Μάλιστα, γνώριζαν τεράστια
επιτυχία, καθώς οι περισσότερες από τις νοικοκυρές δεν έχαναν ούτε δευτερόλεπτο από τις σειρές αυτές. Γνωρίζοντας αυτό το στοιχείο, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί προσπαθούσαν να βρουν τρόπους για να αυξήσουν τα κέρδη τους. Έτσι άρχισαν να διαφημίζουν προϊόντα τα οποία ενδιέφεραν άμεσα τις γυναίκες της εποχής, ώστε να υπάρχει και η μέγιστη δυνατή ανταπόκριση.
Οι πρώτες εταιρείες που διαφημίστηκαν, ήταν εταιρείες παραγωγής σαπουνιών (όπως η Colgate-Palmolive και η Procter & Gamble). Επειδή οι διαφημίσεις αυτές ήταν σωστά «στοχευμένες», τα κέρδη των αντίστοιχων εταιρειών σημείωναν μεγάλη αύξηση, οπότε έγιναν και οι κύριοι χορηγοί όλων των ραδιοφωνικών σειρών που απευθυνόταν σε γυναίκες.
Με τον καιρό, οι ίδιοι οι ραδιοφωνικοί σταθμοί ονόμασαν τις σειρές αυτές «σαπουνόπερες», εξαιτίας των προϊόντων που διαφημιζόταν κατά τη διάρκειά τους.
Οι πρώτες εταιρείες που διαφημίστηκαν, ήταν εταιρείες παραγωγής σαπουνιών (όπως η Colgate-Palmolive και η Procter & Gamble). Επειδή οι διαφημίσεις αυτές ήταν σωστά «στοχευμένες», τα κέρδη των αντίστοιχων εταιρειών σημείωναν μεγάλη αύξηση, οπότε έγιναν και οι κύριοι χορηγοί όλων των ραδιοφωνικών σειρών που απευθυνόταν σε γυναίκες.
Με τον καιρό, οι ίδιοι οι ραδιοφωνικοί σταθμοί ονόμασαν τις σειρές αυτές «σαπουνόπερες», εξαιτίας των προϊόντων που διαφημιζόταν κατά τη διάρκειά τους.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου