Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Η υποψηφιότητά μου στις επικείμενες εκλογές της ΟΝΝΕΔ για την ανάδειξη νέου προέδρου της οργάνωσής μας


Αγαπητοί φίλοι,
Με γνώμονα την ανάγκη για μια ΟΝΝΕΔ «ανοιχτή» σε όλες και όλους, με ιδεολογική ταυτότητα, έρεισμα και αναφορά στην κοινωνία, έλαβα στις αρχές Μαρτίου, την απόφαση να θέσω υποψηφιότητα στις επερχόμενες εκλογές για την ανάδειξη του νέου προέδρου της παράταξής μας.


Χωρίς να έχω συμπληρώσει ούτε ένα μήνα προεκλογικής δραστηριότητας, η επιθυμία και το αναφαίρετο δικαίωμα συμμετοχής μου στις δημοκρατικές διαδικασίες της ΟΝΝΕΔ, χρησιμοποιείται συνεχώς από συγκεκριμένα ΜΜΕ με μοναδικό σκοπό τη δημιουργία ίντριγκας και τη διατάραξη των ισορροπιών εντός της παράταξης μας.

Με σκοπό λοιπόν την αποφυγή παρεξηγήσεων και παρανοήσεων, αλλά και τη διασφάλιση του καλού κλίματος που επικρατεί εντός της οργάνωσής μας, αποφάσισα, μέσω αυτής της ανοιχτής επιστολής, να βάλω ένα τέλος στις παραφιλολογίες και τους «κιτρινισμούς» σχετικά με την υποψηφιότητα μου στις επικείμενες εκλογές της ΟΝΝΕΔ.

Με σεβασμό στην απόφαση του προέδρου μας, Αντώνη Σαμαρά  για «άμεση δημοκρατία» σε όλους τους θεσμούς της παράταξης αλλά και τη βούληση του εν ενεργεία προέδρου της οργάνωσής μας, Ανδρέα Παπαμιμίκου, για ανοικτές και δημοκρατικές  διαδικασίες εκλογής προέδρου ΟΝΝΕΔ από τη βάση, η συνείδησή μου, μου επιβάλει να παραμείνω υποψήφιος μέχρι το τέλος της διαδικασίας.

Στόχος μου η παγίωση της θέσης της ΟΝΝΕΔ στην κοινωνία, ως ένας φορέας με άποψη και αξιοπιστία, πρωταγωνιστής των εξελίξεων. Στην κατεύθυνση αυτή συνεχίζω τον προεκλογικό μου αγώνα με διαφάνεια, ήθος, ευπρέπεια και σεβασμό στο συνυποψήφιό μου αλλά και στις δημοκρατικές διαδικασίες της οργάνωσής μας.

Με εκτίμηση,
Γιώργος Ασημακόπουλος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου