Συνάντηση με την Υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη και τον Υπουργό Εξωτερικών Δημήτρη Αβραμόπουλο είχε στο Μέγαρο Μαξίμου ο Αντώνης Σαμαράς, όπου και συζητήθηκε η χάραξη στρατηγικής και η εφαρμογή δράσεων για την προώθηση της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό, σε μια περίοδο κατά την οποία η χώρα μας κάνει βήματα βελτίωσης της διεθνούς θέσης της.
Το “rebranding” της Ελλάδας και το πλασάρισμά του στο εξωτερικό αποτελεί εκ των πραγμάτων αρμοδιότητα του υπουργείου Τουρισμού, που έχει και την ευθύνη για την καμπάνια της Ελλάδας σε διεθνές επίπεδο, και ήδη η Όλγα Κεφαλογιάννη έχει προχωρήσει τον σχεδιασμό και τις δράσεις που θα πρέπει να προωθηθούν.
Στη συγκεκριμένη στόχευση, υποστηρικτικό ρόλο θα κληθεί να διαδραματίσει και το υπουργείο Εξωτερικών, με την αξιοποίηση του διπλωματικού, ανθρώπινου δυναμικού της Ελλάδας σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς τα στελέχη αυτά έχουν την αναγκαία τεχνογνωσία και εμπειρία.
Ο ίδιος ο Δημήτρης Αβραμόπουλος άλλωστε, κατά τη διάρκεια της θητείας του στο υπουργείο Τουρισμού, είχε πετύχει να πλασάρει μια έξυπνη διαφημιστική καμπάνια προώθησης της Ελλάδας. Έτσι, στο νέο μοντέλο που θα ακολουθηθεί σήμερα, το υπουργείο Εξωτερικών θα “τρέξει” ουσιαστικά μια σειρά από δράσεις που αφορούν την επικείμενη ανάληψη της Προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την Ελλάδα.
Στο όλο εγχείρημα δίνει μεγάλη έμφαση ο ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς, και δεν είναι τυχαίο ότι ο Πρωθυπουργός μιλάει έντονα το τελευταίο διάστημα για την ανάγκη να αλλάξει η διεθνής εικόνα της Ελλάδας, και να προωθηθούν δράσεις εξωστρέφειας. Μια νέα εθνική ατζέντα, όπως έχει πει με συνέντευξή της στα “Υστερόγραφα” η Όλγα Κεφαλογιάννη.
Στη συνάντηση ήταν παρών και ο Νότης Μηταράκης, που επίσης θα έχει ρόλο να διαδραματίσει στην προσπάθεια που ξεκινά η χώρα, με επίκεντρο το Μέγαρο Μαξίμου, και τον Αντώνη Σαμαρά να δίνει τις κατευθυντήριες γραμμές.
Όλοι εξάλλου αναγνωρίζουν ότι ο Πρωθυπουργός πιστώνεται την αλλαγή κλίματος για την Ελλάδα σε διεθνές επίπεδο, χάρη στις προσπάθειες των τελευταίων μηνών.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου