Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Οι ζωές του Λαυρεντιάδη και του Γαβαλά μέσα στις φυλακές


Τις ζωές τους μέσα στη φυλακή είχαμε «την τύχη» να γνωρίσουμε, τόσο για τον επιχειρηματία Λαυρέντη Λαυρεντιάδη όσο και για τον σχεδιαστή μόδας Λάκη Γαβαλά, μέσα από ένα ρεπορτάζ και μια συνέντευξη...

Ο μοναχικός Λαυρεντιάδης

Αγνώριστος είναι ο πάλαι ποτέ πανίσχυρος επιχειρηματίας Λαυρέντης Λαυρεντιάδης στην πτέρυγα VIP του Κορυδαλλού. Με τη δυναμική ρευματοειδή αρθρίτιδα να τον ταλαιπωρεί και τη διάθεση του να παρουσιάζει ενδείξεις κατάθλιψης, αποφεύγει ακόμη και να κάνει μπάνιο, όχι επειδή δεν θέλει, αλλά επειδή έχει καταπέσει ψυχολογικά.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα Παραπολιτικά, ο κ. Λαυρεντιάδης όποτε έχει καλή διάθεση προαυλίζεται για λίγο, ενώ σε αυτό τον βοηθάει και πρώην συνεργάτης του, ο οποίος είναι δίπλα του όλο το διάστημα της κράτησής του.

Τρώει στο κελί του, συνήθως μετά τους άλλους, αφού χρειάζεται βοήθεια λόγω της ασθένειάς του. Ενίοτε τον βοηθάει και ο Λάκης Γαβαλάς.

Ο κ. Λαυρεντιάδης ξεκουράζεται στο κελί του συνήθως μόνος, αποφεύγοντας τις συζητήσεις και ενίοτε διαβάζει για λίγο ή βυθίζεται στις σκέψεις του. Οι ώρες που είναι πιο δύσκολες πάντως είναι από τις οκτώ έως τις έντεκα το βράδυ αφού δεν μπορεί να κοιμηθεί εύκολα. Είναι οι ώρες που επικοινωνεί με την σύζυγό του, πριν κλείσουν τα φώτα στο κελί της 6ης πτέρυγας.

Λάκης Γαβαλάς: «Δεν τρώω χαβιάρι... παχαίνει!»

Την ίδια στιγμή, συνέντευξη στον Σταύρο Θεοδωράκη παραχώρησε ο σχεδιαστής μόδας Λάκης Γαβαλάς, από την φυλακή. 
«Έχω συνειδητοποιήσει ότι το μόνο καλό εργαλείο για μένα είναι ο εαυτός μου και πιο πολύ από ποτέ θέλω να τον φροντίζω. Άκουσα διάφορους να λένε ότι δεν είμαι αρκετά καταδικασμένος γιατί τρώμε χαβιάρια και σολομούς στην έκτη πτέρυγα. Το χαβιάρι εγώ το απεχθάνομαι, γιατί παχαίνει», λέει ο Λάκης απαντώντας σε όσους τον κατηγορούν ότι κάνει πολυτελή ζωή μέσα στη φυλακή.

Αναφερόμενος στο κελί του ο σχεδιαστής είπε: «Στο κελί μου στην αρχή ήμουν με έναν θαυμαστή της Χρυσής Αυγής, ο οποίος αθωώθηκε ύστερα από 18 μήνες για κάποιον υποτιθέμενο φόνο που είχε κάνει. Ενα καλό παιδί, που έπαιζε μάλιστα κλαρίνο. Ηταν και δύο άλλα παιδιά από το Αγρίνιο. Μετά μεταφέρθηκε στο κελί μας ο Σαχπατζίδης του ΠΑΟΚ. Πάντα τέσσερα άτομα ήμασταν. Και σήμερα είμαι εγώ, ένα παιδί για κλοπές, ο Σαχπατζίδης και ο Λαυρεντιάδης που ήρθε τώρα, ο οποίος είναι και άρρωστος. Στοιβαγμένοι είμαστε. Σ' το έχω ξαναπεί: οι πιο ευνοημένοι εδώ μέσα είναι αυτοί που μπορούν να βρουν τη δόση τους - και, πίστεψέ με, υπάρχουν πολλοί».

Το φαγητό μέσα στη φυλακή είναι ένα άλλο θέμα συζήτησης. «Φακές έχει και καρότα με πατάτες βραστές. Ε, θα πάρω μια σος από την καντίνα και θα φάω τις πατάτες. Το μόνο που μου φέρνουν απέξω είναι δημητριακά, ένα με ξηρούς καρπούς mixed. Και χθες έβρασα τσουκνίδα από τον κήπο και την έβαλα στο μαλλί - έχουμε και την αισθητική». Αναφέρεται και στον Άκη Τσοχατζόπουλο όταν ερωτάται αν επιτρέπεται να παραγγέλνουν από έξω. «Ναι, αλλά τι να φάνε οι ηλικιωμένοι άνθρωποι απέξω; Στον Τσοχατζόπουλο, π.χ., τι να του φέρουν απέξω; Κοκορέτσια και τέτοια; Αυτός πρέπει να φάει την κρεμούλα του, κι εγώ το ίδιο. Κρεμούλα αγοράζεις και από την καντίνα της φυλακής».

Τα κελιά τους κλείνουν «στις οκτώ. Εγώ δεν βλέπω την ώρα να πάει οκτώ. Τώρα με τον κήπο ξεπατώνομαι πραγματικά. Γυρίζω όλον τον κήπο με τα βαράκια στα πόδια. Α, τώρα κάνω και πνευματική γυμναστική. Ενας φύλακας, τρελός και αυτός, μου έχει δώσει τους «Ελληνες γιατρούς της Σμύρνης» και μου εξηγεί πόσο τρομεροί ήταν. Και η αδελφή μου, από ό,τι ξέρεις, είναι στη φυλακή· έτσι, για να δείχνουν ότι μας τιμωρούν οικογενειακά. Και είναι μητέρα ανήλικων παιδιών που δεν τα μεγάλωσε με Φιλιππινέζες και μπιρίμπες».

Τι περιουσία έχει αυτή τη στιγμή παρά το χρέος του; «Τετραχιλιαπλάσια από αυτήν που είναι το χρέος μου. Να την πάρουν και να την κάνουν σχολεία, να την κάνουν νοσοκομεία. Εχω 20.000 τετραγωνικά κτίσμα στην Κάντζα· γιατί δεν βάζουν άστεγους μέσα; Για να πουν ότι τιμωρούν τον Γαβαλά στο «Αλκατράζ» και μαλακίες τούμπανα. Γιατί δεν παίρνουν τη Βουκουρεστίου που είναι πενταώροφο; Γιατί δεν παίρνουν τη Μύκονο; Διότι δεν υπάρχει περίπτωση εγώ να ξαναφέρω κόσμο στη Μύκονο, να τους κάνω τραπέζια, για να δείχνω την Ελλάδα που τώρα την απολαμβάνουν άλλοι που φοροδιαφεύγουν και δεν τους κάνουν τίποτα. Την έχω χεσμένη τη Μύκονο...»

Τα χρέη του δημιουργήθηκαν γιατί «έκανε συνέχεια μαλακωδώς επενδύσεις. Κατ' αρχήν έμενα σε ένα διαμέρισμα 80 τετραγωνικών, με δύο παράθυρα μόνο...», ενώ για τα πολυτελή αυτοκίνητα που του χρεώνονται συνεχίζει «Μαλακίες τούμπανα, Rolls-Royce... Υπήρχε μία αντίκα Rolls-Royce, μία BMW, μία Bentley - όλα sponsoring. Δεν είχε άλλον η Ελλάδα τέτοιον. Ηταν η Lady Gaga, η Μαντόνα, ο Μπρους Γουίλις και ο Γαβαλάς. Τι να κάνω, αφού ήμουν έτσι; Οι Ντόλτσε - Γκαμπάνα ξέρεις πόσα εκατομμύρια χρωστάνε; Τους έβαλε κανένας μέσα; «Εμείς είμαστε το made in Italy, κύριε Μπερλουσκόνι μου», του είχαν πει. Και εγώ είμαι το made in Greece, γιατί με κλείνουν μέσα;». αρνείται δε ότι χρωστάει χρήματα και για τη βίλα του στην Κηφισιά «τα έχω δώσει όλα στο κράτος. Να τα πάρουν και να κάνουν κελιά για τους πολιτικούς που πρόκειται να βάλουν τώρα μέσα».

Σε όσους λένε ότι έχει λεφτά και τα έχει αποθηκευμένα απαντάει: «Ναι, και περιμένω, να γίνω 80 και η Νότα 70, και τότε θα ξεθάψω τα λεφτά. Τι μαλακίες μπορεί να λέει κανένας! Δεν είχα λογαριασμό ποτέ. Απλώς ζούσα πάρα πολύ καλά, ντυνόμουν κάπως χαριτωμένα, αλλά αυτό ήταν η προίκα μου. Πρέπει να δείτε εκκεντρικές εμφανίσεις του Μαρκ Τζέικομπς και του Ραλφ Λόρεν, έτσι; Να ερευνήσουν τα πάντα. Και αν βρουν κάτι, να με κλείσουν μέσα ισόβια. Αν δεν βρουν, όμως, να μου πουν γιατί σταμάτησαν τις χρηματοδοτήσεις οι τράπεζες και σε άλλα λαμόγια έδιναν».



http://newpost.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου