Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

"Δεν μπορώ να πάω σε κάποιο σόου για να διαφημιστώ λίγο παραπάνω"

«Αυτή τη χρονιά έζησα τα όνειρά μου» αποκαλύπτει η Νατάσα Θεοδωρίδου σε συνέντευξή της στο περιοδικό ΕΓΩ! και μιλάει για τη συνεργασία της με τη Μαρινέλλα.




«Με τη Μαρινέλλα συμβαίνει το εξής μαγικό: ότι, ενώ είναι ένας θρύλος, ενώ έχει γράψει μία ιστορία με χρυσά γράμματα, ταυτόχρονα είναι ένας πολύ απλός άνθρωπος. Καθημερινά, γνωρίζω και άλλες πτυχές του χαρακτήρα της και πραγματικά με εντυπωσιάζει. Και καταλήγω στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι που έχουν κάνει μεγάλα πράγματα γίνονται ακόμα πιο μεγάλοι μέσα από την απλότητά τους. Στην πίστα, δεν με κάνει να νιώθω αυτή την καλλιτεχνική απόσταση που έχουμε μεταξύ μας».



Η Νατάσα Θεοδωρίδου απάντησε και στην ερώτηση αν συμφωνεί με τη συμμετοχή της Έλενας Παπαρίζου στην κριτική επιτροπή του DOI. «Δεν συμφωνώ με αυτά τα σόου. Και από τη στιγμή που δεν συμφωνώ, δεν μπορώ να το κάνω υποκριτικά, για να πάρω κάποια χρήματα παραπάνω ή για να διαφημιστώ λίγο παραπάνω. Από την άλλη, δεν μπορώ να κρίνω κανέναν, στενοχωριέμαι και σε προσωπικό επίπεδο. Θα πάω εκεί, δηλαδή, να τους μαλώσω;»



Αυτό που περιμένει τώρα είναι ο έρωτας. «Θέλω να ερωτευτώ. Το μόνο που θέλω να μου πει κάποιος είναι πως μπορεί να υπάρξει συνέχεια και διάρκεια στον έρωτα. Σε αυτό δεν τα έχω καταφέρει ακόμη στη ζωή μου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου