Μια ασυνήθιστη δικαστική απόφαση εκδόθηκε από το Πρωτοδικείο Αθηνών. Το
δικαστήριο έκρινε ότι είναι νόμιμη η απόλυση εργαζόμενου χωρίς
αποζημίωση, γιατί δεν εκπλήρωνε τις συμβατικές του υποχρεώσεις
σπαταλώντας πολλές ώρες σε καθημερινή βάση στο Facebook και σε άλλες
ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Η υπόθεση έφτασε στη δικαιοσύνη μετά από προσφυγή υπαλλήλου αεροπορικής εταιρείας , η οποία είχε προσληφθεί το 1989 για να πραγματοποιεί κρατήσεις εισιτηρίων . Η εργοδότρια εταιρεία ήταν απολύτως ικανοποιημένη από την απόδοσή της και μάλιστα το 2008 της είχε καταβάλει και μπόνους αποδοτικότητας.
Από το Μάιο του 2009 και μετά όμως, σύμφωνα πάντα με τους ισχυρισμούς της εργοδότριας εταιρείας η συμπεριφορά της υπαλλήλου άλλαξε και δεν ήταν συνεπής στην άσκηση των καθηκόντων της. Ο ίδιος μάλιστα ο διευθυντής την... έπιασε στα πράσα να επισκέπτεται το facebook εν ώρα πλήρους απασχόλησης και εργασίας.
Η υπόθεση έφτασε στη δικαιοσύνη μετά από προσφυγή υπαλλήλου αεροπορικής εταιρείας , η οποία είχε προσληφθεί το 1989 για να πραγματοποιεί κρατήσεις εισιτηρίων . Η εργοδότρια εταιρεία ήταν απολύτως ικανοποιημένη από την απόδοσή της και μάλιστα το 2008 της είχε καταβάλει και μπόνους αποδοτικότητας.
Από το Μάιο του 2009 και μετά όμως, σύμφωνα πάντα με τους ισχυρισμούς της εργοδότριας εταιρείας η συμπεριφορά της υπαλλήλου άλλαξε και δεν ήταν συνεπής στην άσκηση των καθηκόντων της. Ο ίδιος μάλιστα ο διευθυντής την... έπιασε στα πράσα να επισκέπτεται το facebook εν ώρα πλήρους απασχόλησης και εργασίας.
Σύμφωνα με όσα προκύπτουν από την απόφαση τον Δεκέμβριο του 2008 η εταιρεία είχε ενημερώσει με ηλεκτρονικό μήνυμα τους υπαλλήλους ότι απαγορεύεται να επισκέπτονται ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και άλλους διαδικτυακούς τόπους άσχετους με το αντικείμενο της εργασίας τους. παρόλα αυτά η συγκεκριμένη υπάλληλος συνέχιζε σε καθημερινή βάση να συνομιλεί με τους διαδικτυακούς φίλους της.
Κάποιες φορές μάλιστα, φέρεται ότι ήταν τόσο απασχολημένη με τα σχόλια που έπρεπε να κάνει στο Facebook που όταν καλούσαν πελάτες για κράτηση εισιτηρίων τους ζητούσε να ξανακαλέσουν αργότερα προφασιζόμενη ότι το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων δεν λειτουργούσε την ώρα εκείνη, ενώ στην πραγματικότητα- όπως δέχεται το δικαστήριο - δεν συνέβαινε κάτι τέτοιο.
Το Πρωτοδικείο έκρινε ότι η απόλυση δεν έγινε καταχρηστικά καθώς η πλημμελής άσκηση των καθηκόντων της δημιούργησε προβλήματα στην αποδοτική άσκηση της εργασίας και στην ανάγκες της επιχείρησης κλονίζοντας την εμπιστοσύνη των νομίμων εκπροσώπων στο πρόσωπο της υπαλλήλου.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου